Kan jeg det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilke sko

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.282 visninger
11 svar
13 synes godt om
14. april 2023

Anonym trådstarter

Jeg skal til konfirmation om et par uger, hvor jeg skal have en gulvlang kjole på. Det var meningen at jeg skulle have et par pæne festsko på, men jeg er desværre kommet galt afsted og kan derfor ikke have dem på. Jeg måtte så finde nogle andre og nu står valget mellem enten et andet par pæne sko der er et ½ nummer for små eller et par hverdags sko der sidder godt, men ikke slidt.

Jeg synes selv at jeg godt kan tillade mig at bruge hverdagsskoene da kjolen jo dækker, men min veninde mener at det kan man ikke tillade sig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2023

StineW79

Profilbillede for StineW79

100 procent hverdagsskoen, der passer! Vh Stine 

Anmeld Citér

14. april 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Hvis du var min gæst, ville jeg ønske for dig en behagelig og sjov dag, hvor du var mest mulig komfortabel - derfor klart hverdagsskoene

Anmeld Citér

14. april 2023

AnoMor

Hvis jeg havde inviteret dig til en fest hos mig så ville jeg være fløjtende ligeglad med hvad du havde på at fodtøj. Bare du var komfortabel.  

Anmeld Citér

14. april 2023

Astoria

Profilbillede for Astoria

Du skal da have hverdags skoene på! Jeg stod i en lignende situation. Jeg var til fest for et par uger siden, bruger krykker efter en knæoperation og tog ganske almindelige sneakers på. Jeg fik ikke en eneste kommentar på det. Folk er bare glade for at man kommer. Desuden har du lang kjole på, men ville nu sige det samme hvis det var en kort kjole. 

Anmeld Citér

14. april 2023

Soonmom

Du kan da gøre som du helt selv vil

Anmeld Citér

14. april 2023

Maximus4

Tror ikke der er nogen der kigger på dig og tænker du er upassende klædt. Hvis de går op i hvilket tøj du har på til konfirmation, så var det ikke nogen jeg gad bruge tid på alligevel. Det vigtigste er du er komfortabel. Jeg ville aldrig kigge på en gæst og tænke de skulle have taget noget andet tøj på Jeg ville helt ærligt være fløjtende ligeglad og bare glad for de kom. 

Anmeld Citér

14. april 2023

BG17

Profilbillede for BG17

Hov, jeg tror jeg stemte på de pæne sko, men jeg mente altså hverdagsskoene

God fest

Anmeld Citér

14. april 2023

Skytte22

Jeg siger altid til mine gæster mød op i  det i føler jer beste tilpas i for jeg synes ikke selv at der er noget værre end af noget på jeg ikke føler mig godt tilpas i

Anmeld Citér

14. april 2023

Krøltop

Et par sko der er et halvt nummer for små skal du sælge eller give væk. det giver tå og fodpeoblemer . Selvfølgelig skal du ikke havde dem på.

Hvad mener din veninde med at kunne tillade sig..? Det er vel ikke gummistøvler..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.