Hej
Jeg står i lidt et problem med min kæreste.
Han har 2 børn med hans ekskone. Vi kan side og snakke om ting, ikke kun om børnene men helt almindelige ting der ikke rigtigt vedkommer dem. Han har en mening når vi bare er os. Og lidt senere kan Han havde snakket med hende tilfældigt og så er meningen fuldstændig det modsatte..
Jeg har sagt jeg hat behov for lidt afstand med hende. Vi kigger på at leje hus i stedet for lejlighed. Jeg har set det en gang på en 15 - 20 min. Han skulle vise Hans børn det, har så valgt at invitere ekskonen og hendes kæreste med for hyggens skyld. Jeg var ikke til stede og havde ytret jeg ikke ønskede hun kom med ud så tidligt når vi ikke en gang har set en lejekontrakt.
Jeg går nu bare og er rigtig ked af Han er blevet så glad for det fordi de alle sammen synes det var et fint sted. Men jeg er bare ked af jeg har en følelse af det er som om han ville have hendes mening og ikke min
Er jeg helt forkert på den. Jeg forstår det er dem der bestemmer hvad der sker med deres børn og det har jeg hele tiden selv sagt også. Men hvor de skal bo, og godkende hjemmet?
Anmeld
Citér