Hejsa
det kan godt være det her bliver rodet og et måske lidt fjollet spørgsmål, men i får det alligevel da det er noget jeg har tænkt en del over..
kan man på nogen måde gøre noget forbyggende, altså inden man føder, for at amningen skal komme til at fungere??
da jeg fik mit første barn brugte jeg en lille uge på at få 5 ml. råmælk ud det var psykisk meget hårdt for mig og det var meget hårdt for min datter der næsten intet fik at spise de første 5-6 dage af hendes liv, hvorefter hun fik flaske. det ønsker jeg ikke skal ske igen denne gang og derfor har jeg gået og tænkt på om der er noget man kan gøre inden selve fødslen.
i hele min mors familie er vi nogle dårlige "køer" forstået på den måde at der ikke er nogen 3 generationer tilbage der har fået bryst, så egentlig har jeg jo heller ikke de store forventninger om at det vil kunne lykkedes denne gang, men jeg håber da og det er selvfølgelig også derfor at mine tanker køre omkring det.
kh mette der gerne vil amme, men lykkedes det ikke ved jeg af erfaring at mit flaskebarn bliver lige så dejligt (L)
Anmeld