Gravid - men svag streg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2023

Alonebreak

Profilbillede for Alonebreak
Hvid_chokolade skriver:

Jeg fandt i mandags ud af, at jeg er gravid. Jeg er lykkelig over det, men er også meget usikker. De sidste tre dage er teststregerne ikke blevet tydeligere. Det er idag 15 dage siden, at jeg havde ægløsning.

Ved I om det er ufarligt eller om det betyder at man er ved at miste graviditeten?

Din test er positiv, stop med st teste. Stregens tydelighed afgøre ikke graviditetens tilstand, men fortæller kun at du er gravid. Det er ikke et self. At stregen bliver kraftigere det er altså meget forskelligt fra krop til krop og fra graviditet til graviditet. Stort tillykke, nyd din graviditet og vent på at komme til scanning

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2023

123321

Profilbillede for 123321

Ej - hvis du kun er 4+1 så er der da stadig masser af håb. Jeg vil sige du er gravid også vent to eller tre dage med at teste igen, så ved du besked. Der skal så lidt til til at starte med ift. hvor synlige tests er. Jeg krydser fingre. 

Anmeld Citér

8. april 2023

Lullu67

Jeg ser også en positiv test

Anmeld Citér

8. april 2023

Hvid_chokolade

Darling skriver:

Uanset hvor sent den ligger så er du altid 2+0 ved ægløsning har du et billede af de andre teste? 

Ja, det giver mening jeg har desværre ikke taget billeder af de andre test, fordi stregen bare var akkurat den samme. Nu holder jeg lige en testfri dag og prøver igen imorgen eller mandag.

Anmeld Citér

8. april 2023

Hvid_chokolade

Alonebreak skriver:

Din test er positiv, stop med st teste. Stregens tydelighed afgøre ikke graviditetens tilstand, men fortæller kun at du er gravid. Det er ikke et self. At stregen bliver kraftigere det er altså meget forskelligt fra krop til krop og fra graviditet til graviditet. Stort tillykke, nyd din graviditet og vent på at komme til scanning

Det gør mig virkelig glad at høre! Blev bare så usikker, fordi jeg troede at stregen skulle være tydelig.

Anmeld Citér

8. april 2023

Hvid_chokolade

Lullu67 skriver:

Jeg ser også en positiv test

Hvor dejligt at høre! ��

Anmeld Citér

8. april 2023

Hvid_chokolade

123321 skriver:

Ej - hvis du kun er 4+1 så er der da stadig masser af håb. Jeg vil sige du er gravid også vent to eller tre dage med at teste igen, så ved du besked. Der skal så lidt til til at starte med ift. hvor synlige tests er. Jeg krydser fingre. 

Tak! Jeg holder lidt testfri idag og måske også imorgen! ��

Anmeld Citér

8. april 2023

RB90

Jeg synes også det er sådan en fin streg. Klart positiv! Tillykke

Anmeld Citér

8. april 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Jeg ser en positiv test

Anmeld Citér

8. april 2023

Savanna

Profilbillede for Savanna

Du bør holde testfri resten af graviditeten. Du kan så bruge nogle af de penge, du sparer på test, på en tidlig scanning og se hjerteblink og en bønne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.