Mindre tydelig test end i går - SA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.571 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. april 2023

Anonym trådstarter

Jeg er gået 5 dage over tid, og har ugen forinden samt disse dage været præget af symptomer som kvalme og murren i underlivet. Disse symptomer har jeg stadig.

Jeg har taget flere test, og den var mere tydelig i dag end i går. Jeg drak en del væske i går, men jeg ved ikke om det kan have betydning.

Jeg har sat et billede ind. Kan det være tegn på en SA? Den test jeg tog i dag er den nederste.

På forhånd tak for svar ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2023

Anonym

Du skal bruge de samme teste og ikke forskellige mærker og du skal heller ikke sammenligne hver dag, men hver anden eller tredje.

I princippet kan du heller ikke sammenligne test for det er ikke det de er lavet til, jeg synes de ser fine ud

Anmeld Citér

7. april 2023

Baby.mamma

Ja, det kan det sagtens. Men det skal du ikke bekymre dig om. Lige nu er du gravid (i følge testene), så må du se tiden an.

Anmeld Citér

7. april 2023

Anonym

Der er ingen grund til at teste videre, når du har en positiv test. Det skaber ikke andet end bekymring. Som en anden skriver, er det ikke dét de er lavet til. De er lavet til at konstatere om du er gravid eller ej og der er SÅ meget der kan påvirke hvor tydelig stregen er. Selve testens kvalitet, hvor meget du har drukket, hvad tid på dagen du tager testen osv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.