Tilfældigvis nogen der bor i Slangerup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.247 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. april 2023

Anonym trådstarter

Kære alle

Nok et mærkeligt spørgsmål, men som overskriften siger, er der tilfældigvis nogen som bor i Slangerup?

Min mand og jeg kigger på hus. Vi havde egentligt sat os for at bosætte os i Allerød Kommune, som skulle være rigtig børnevenlig. Nu har vi dog fundet en fint hus i Slangerup, men er virkelig i tvivl om beliggenheden (Frederikssund kommune).

Det er super vigtigt for mig, at vi flytter et sted hen med gode daginstituationer og skoler. 

Så hvis du bor i Slangerup, hvad er dine tænker om byen og dens daginstituationer/skoler?

Venlig hilsen
En fortvivlet mor.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2023

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Anonym skriver:

Kære alle

Nok et mærkeligt spørgsmål, men som overskriften siger, er der tilfældigvis nogen som bor i Slangerup?

Min mand og jeg kigger på hus. Vi havde egentligt sat os for at bosætte os i Allerød Kommune, som skulle være rigtig børnevenlig. Nu har vi dog fundet en fint hus i Slangerup, men er virkelig i tvivl om beliggenheden (Frederikssund kommune).

Det er super vigtigt for mig, at vi flytter et sted hen med gode daginstituationer og skoler. 

Så hvis du bor i Slangerup, hvad er dine tænker om byen og dens daginstituationer/skoler?

Venlig hilsen
En fortvivlet mor.

Det gør jeg Du kan bare skrive en PB til mig

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.