Kan jeg som nabo tillade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.658 visninger
11 svar
17 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. april 2023

Anonym trådstarter

Jeg har en nabo en ældre mand som for   noget tid siden købte et par Ankel Bandage med magneter ( Som dem på billedet) Min nabo har efter flere blodpropper både problemer med og mærke sin fødder og Husker heller ikke så godt Familie har han ikke meget af   han har en bror der bor i den anden ende af landet som han meget sjælden ser med cirka lige så dårlig helbredsmæssigt som ham selv så han ser ikke andre end hjemmeplejen og mig.

Hjemmeplejen giv ham dem på   om morgenen sammen med hans almindelig støttestrømper og tager den med om aftenen en   aften hjemmehjælper som køre den rute vi høre til ca hver andre weekendt og hvis i spøger mig er den meste opmærksom på hævede ben og hvad der ellers kan opstå hun bemærke i sidste weekend af min nabo har fåret tryksår uden hæl på begge fødder hun hold ører med de efterfølge gang hun er der og fortæller også min nabo at hun har gjort dagvagt opmærksom på de lige skal værre obs. Problemet er bare af inden af de dagvagt jeg mødt i den weekendt kigge ham unden fødderne de gav ham bare dem og hans støttestrømper hurtig på som de plejer. Jeg overveje om jeg skulle nævne det da han ikke selv kan mærke det og han hele ikke har mulighed for at kig sig under   fødderne da jeg blev bekymrer for ham men jeg var og er stadivæk i tvivl om jeg når jeg kun er nabo kan tillade mig og sige noget

Hvad mener i

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2023

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejligt du er OBS på ham. 

Du ka helt sikkert sagtens sige noget til dem.

Da vores gamle nabo blev syg, tog jeg tit fat i dem, og gjorde dem OBS på forskellige ting omkring hans pleje, tøjvasask, indkøb af mad osv.

De syntes til gengæld, det var rart, at der var nogen tæt på, der også tog sig lidt af ham. Vh Stine 

Anmeld Citér

6. april 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg har en nabo en ældre mand som for   noget tid siden købte et par Ankel Bandage med magneter ( Som dem på billedet) Min nabo har efter flere blodpropper både problemer med og mærke sin fødder og Husker heller ikke så godt Familie har han ikke meget af   han har en bror der bor i den anden ende af landet som han meget sjælden ser med cirka lige så dårlig helbredsmæssigt som ham selv så han ser ikke andre end hjemmeplejen og mig.

Hjemmeplejen giv ham dem på   om morgenen sammen med hans almindelig støttestrømper og tager den med om aftenen en   aften hjemmehjælper som køre den rute vi høre til ca hver andre weekendt og hvis i spøger mig er den meste opmærksom på hævede ben og hvad der ellers kan opstå hun bemærke i sidste weekend af min nabo har fåret tryksår uden hæl på begge fødder hun hold ører med de efterfølge gang hun er der og fortæller også min nabo at hun har gjort dagvagt opmærksom på de lige skal værre obs. Problemet er bare af inden af de dagvagt jeg mødt i den weekendt kigge ham unden fødderne de gav ham bare dem og hans støttestrømper hurtig på som de plejer. Jeg overveje om jeg skulle nævne det da han ikke selv kan mærke det og han hele ikke har mulighed for at kig sig under   fødderne da jeg blev bekymrer for ham men jeg var og er stadivæk i tvivl om jeg når jeg kun er nabo kan tillade mig og sige noget

Hvad mener i

Det synes jeg bestemt godt du kan gøre. Synes det er dejligt at høre at du er så obs på ham nu når han ikke har andre der passer på ham. Flere mennesker som dig tak

Anmeld Citér

6. april 2023

Porcuriosidad

Profilbillede for Porcuriosidad

Hvis I er så tætte, at du ved hvilke støttestrømper han bruger, så synes jeg sagtens at du også kan snakke med hjemmehjælperen og gøre opmærksom på de ting du nævner. Det er da bare så fint og dejligt at du er der for ham! 

Anmeld Citér

6. april 2023

Dutelidut

Profilbillede for Dutelidut

Hvor er du bare en dejlig nabo. Det kan du sagtens tillade dig

Anmeld Citér

6. april 2023

123nn

Profilbillede for 123nn

Heller blande sig lidt for meget end lidt for lidt i sådanne tilfælde synes jeg  

Anmeld Citér

6. april 2023

CKJ

Profilbillede for CKJ

Ja, det skal du endelig blande dig i

Anmeld Citér

6. april 2023

Soonmom

Hvordan i alverden kan du som nabo vide om hjemmehjælpen har kigget ham under fødderne ?

Anmeld Citér

7. april 2023

Anonym trådstarter

Hvordan i alverden kan du som nabo vide om hjemmehjælpen har kigget ham under fødderne ?

Rolig nu det kan jeg fordi jeg daglig besøger min nabo og derfor ofte der der når de kommer og han sidder i sin Lænestol overfor den har han en  to mands  sofa som jeg sidder i og det er også det er hjemmeplejen står når de giver ham støttestrømper af og på hvor er hans  Ben så ligger på en skam derfor kan jeg ikke undgå at se det

Anmeld Citér

7. april 2023

B&J

Ja og dejligt du er der for ham 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.