Kan det være tegnblødning ? Uge 36+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. april 2023

Anonym trådstarter

Har hele dagen igår haft menstruationssmerter og ømhed i lænd og nederst i maven lidt plukveer on/off.   I nat da jeg skulle op og tisse var der frisk lyserød blod på papir og har stadig den der konstante murren kan det være tegn på noget eller ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Det er umuligt at sige.. Det KAN være noget, men det behøver ikke at betyde noget.. Jeg gik selv med daglige plukveer og modningsveer, der i perioder var regelmæssige i en hel måned, før jeg fødte.. Og jeg var åbnet 2 cm i 2 uger.. Men der skete alligevel intet, før jeg var gået 10 dage over tid.. Så ja ingen af os kan svare på det

Anmeld Citér

3. april 2023

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Det er umuligt at sige.. Det KAN være noget, men det behøver ikke at betyde noget.. Jeg gik selv med daglige plukveer og modningsveer, der i perioder var regelmæssige i en hel måned, før jeg fødte.. Og jeg var åbnet 2 cm i 2 uger.. Men der skete alligevel intet, før jeg var gået 10 dage over tid.. Så ja ingen af os kan svare på det

Ved jeg godt men mere fordi der os var blødning lige pludselig

Anmeld Citér

3. april 2023

Anonym

Det kan være mange ting, blandt andet sarte slimhinder. Du må se tiden an . Jeg fik aldrig tegn blødning og fødte 36+4

Anmeld Citér

3. april 2023

Anonym

Hvor meget blødning var der? Var det blandet med slim?
Det kan godt være tegnblødning som kommer fordi små blodkar brister når livmodermunden begynder at åbne sig. Men det kan også være fordi slimhinderne er lidt sarte så der ikke skal så meget til før der ses lidt blod (pga. små rifter eller irritation, fx efter sex). 

Anmeld Citér

3. april 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor meget blødning var der? Var det blandet med slim?
Det kan godt være tegnblødning som kommer fordi små blodkar brister når livmodermunden begynder at åbne sig. Men det kan også være fordi slimhinderne er lidt sarte så der ikke skal så meget til før der ses lidt blod (pga. små rifter eller irritation, fx efter sex). 

Var ikke slimet men lyserødt i det tørret 2 gange måske en plet på 5kr

Anmeld Citér

3. april 2023

Anonym

Anonym skriver:

Var ikke slimet men lyserødt i det tørret 2 gange måske en plet på 5kr

Så lyder det i hvert fald til at være helt fredeligt mængde mæssigt. Det kan være både det ene og det andet  Spændende om der er optakt til noget. God fødsel når det kommer dertil. 

Anmeld Citér

3. april 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det kan være mange ting, blandt andet sarte slimhinder. Du må se tiden an . Jeg fik aldrig tegn blødning og fødte 36+4

Hvilke tegn havde du

Anmeld Citér

3. april 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hvilke tegn havde du

Ikke andet en spontan vandgang mit vand gik i et kæmpe plask ville gerne have ventet lidt længere for det resulterede i en indlæggelse på 8 dage 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.