Hvad giver I for jeres medier?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.645 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. april 2023

Anonym trådstarter

Hej alle.

Jeg er lidt nysgerrig efter at vide, om vi bruger mange eller få penge på medier herhjemme.

Så hvad giver I samlet for mobilabonnement, internet og diverse streamingtjenester? Inklusiv musik og evt podcast, lydbogstjenester osv?

Jeg vil selvfølgelig også gerne vide, hvor mange tjenester i abonnerer på - men behøver ikke vide, hvilke tjenester, det er. ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Jeg har samlet mobilabonnement og streaming tjenester ved Telmore for 459 kr pr mdr. 

Du kan se deres hjemmeside for priser. Der er forskellige pakker at vælge imellem alt efter behov. 

Internet + min mands telefon betaler min mands arbejde for.

Anmeld Citér

2. april 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle.

Jeg er lidt nysgerrig efter at vide, om vi bruger mange eller få penge på medier herhjemme.

Så hvad giver I samlet for mobilabonnement, internet og diverse streamingtjenester? Inklusiv musik og evt podcast, lydbogstjenester osv?

Jeg vil selvfølgelig også gerne vide, hvor mange tjenester i abonnerer på - men behøver ikke vide, hvilke tjenester, det er. ��

Jeg giver 400 kr for telefon og internet

39 kr for hbo og 79 kr for netflix

Vi har ikke flere tjenester

Anmeld Citér

2. april 2023

Anonym trådstarter

Ja, altså, det var mere ment som sådan: Gad vide om andre har fundet nogle tilbud som er meget bedre end det vi har fundet?

Markedet er jo stort, så selvom jeg er godt tilfreds med vores tilbud, var jeg nysgerrig efter at vide, hvad andre har fundet frem til. 

Anmeld Citér

2. april 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg giver 400 kr for telefon og internet

39 kr for hbo og 79 kr for netflix

Vi har ikke flere tjenester

Tak for svar

Anmeld Citér

2. april 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Hej alle.

Jeg bruger for omkring 5-600 kr vil jeg tro for det hele. Det er for:

mobil abonnement, internet, hbo, Disney+,  discovery+, tv2play, viaplay, Netflix og youtube premium. 

jeg har ingen tv-pakker jeg streamer udelukkende. 

Anmeld Citér

2. april 2023

IenFart

Profilbillede for IenFart

Vi giver ca 1000 kr i kvartalet for internet og får dækket lidt over halvdelen via mit arbejde.

Så har vi Tidal via et CBB mobilabonnement. Tror det koster ca 140 for begge dele samlet.

Så har vi Disney som det eneste faste streaming abonnement da vi har købt et års abonnement. Amazon Prime, Discovery osv køber vi en måned eller to hvis der er noget vi gerne vil se men ellers bliver de lukket igen. Vi gør meget ud af at afmelde ting vi ikke bruger.

Anmeld Citér

2. april 2023

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Vi har intetnet og min mands tlf betalt gennem arbejde. Mit eget abonnement koster 150 og vores ældste har et lille abonnement til 60 kr. 

Vi har tv2 play og disney+. Jeg kan ikke huske hvor meget vi giver for dem.

Vi har en lille tv-pakke fra stofa med nogle ekstra tilvalg for at kunne se fodbold. Vi giver vist 1200 i kvartalet

Anmeld Citér

2. april 2023

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Vi har internet til 349 kr pr måned og 3x telefon á 150 kr 

Derudover har vi spotify, netflix, amazon og Disney+. Lige pt har vi også hbo, da jeg ville se en serie derpå, men det er opsagt igen. Amazon er også kun i en periode, da vi også der skulle se en serie.

Netflix, Spotify og Disney + er mere eller mindre fast. 

Så ca 1100 kr pr måned for det hele. 

Anmeld Citér

2. april 2023

Anonym

150 for min mobil

150 for datterens mobil

600 pr. md for internet plus basiskanaler fra mit lokale selvskab

280 for tv2Play (med) SkyMore

79 Netflix

130 Discovery +

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.