Ide til destination med baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.090 visninger
8 svar
2 synes godt om
1. april 2023

Anonym trådstarter

Hvor har I rejst på ferie med jeres baby?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2023

EKAB

Profilbillede for EKAB

Cypern, Grækenland, Spanien, Dubai og USA. 
alt er nemt med en baby.

Anmeld Citér

1. april 2023

Krøltop

Anonym skriver:

Hvor har I rejst på ferie med jeres baby?

Alle steder du selv ville rejse. 
vi har været i Grækenland, Thailand og Frankrig 

Anmeld Citér

1. april 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Vi har været på Gran Canaria, Lanzarote, Tenerife og Mallorca. 

Anmeld Citér

1. april 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Thailand, Berlin, Spanien, Amsterdam … jeg synes at både storby og natur er fedt med småbørn og det er nok lidt en smagssag… jeg ville starte med at fokusere på hvor jeg selv gerne ville hen og så derefter sørge for at det var nemmest muligt med baby…

Anmeld Citér

2. april 2023

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Vo har to sønner som nu er 10 og 16 år. Da vores store søn fyldte 1 år havde han været med følgende steder: Malaga, Berlin, Alsace, Sydafrika og Lofer (skiferie) Det var noget af det samme med vores mindste blot lidt andre steder. Det er nemt at rejse med baby

Anmeld Citér

2. april 2023

Pb18

Vi har været på storbyferie i USA med vores, da hun var 9 måneder og det var ikke en succes. Vi endte med at bære rundt på hende, da hun ikke gad sidde i klapvognen og der var ikke nogle af os der rigtig nød det selvom vi forsøgte at gøre det på hendes præmisser. 

Charterferie derimod fungerer rigtig godt for os. Det er ikke en ferieform jeg har været så glad for før jeg fik børn, men det er så nemt at jeg bare slapper mere af og nyder ferien

Anmeld Citér

2. april 2023

CKJ

Profilbillede for CKJ

Hatten af for jer der bare synes det er nemt med en baby!  Jeg har aldrig syntes det var fedt at rejse med mine børn da de var babyer. Jeg synes alt er nemmere når man er udover barnevogn og middagslur. Men ellers vil jeg også sige charter nok er det bedste 

Anmeld Citér

7. april 2023

nadyalinea

Cypern, Grækenland, Spanien, Dubai og USA. 
alt er nemt med en baby.

Det er kun nemt, hvis man har en nem baby. Min var en skriger og det ville jeg ikke byde andre flyrejsende.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.