Løn som pædagog på Bosted

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.325 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. marts 2023

Anonym trådstarter

Hej jeg er udannet pædagog og arbejder i en vuggestue.

Jeg overvejer at søge et job på et bosted, hvor der både vil være døgnvagter, morgen-, aften- og heldagsvagter, samt arbejde hver anden weekend. 

Nogen som har erfaringer med dette og kan fortælle lidt om deres arbejdstider og løn? Hvordan ser en typisk uge ud for jer? 

Lige pt arbejder jeg 37 timer om ugen fra mandag-fredag og tjener ca. 28.000 før skat. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2023

Anonym

Jeg arbejder på døgn nu. - og det med at arbejde weekend er så drænende. Man skal hele tiden tage hensyn til om jeg skal arbejde eller ej, når man gerne vil noget med ens familie. 
Lønnen er jo standart efter overenskomst, men mine tillæg for aften/nat er gode. 

Jeg har alt mellem 18 og 20.000 udbetalt, kommer an på om jeg har haft mange aftner/nattevagter. 
Kan den ene uge godt have 6 arbejdsdage og næste uge 3. Den uge med 6 dage er hård.. 

Mødetiderne er nok meget standart - 7-14.30/15 eller 14.30-22.30. 

Anmeld Citér

29. marts 2023

Anonym

Hej

Det var ikke meget du få. Jeg arbejder også i vuggestuen på 35 timer og få ca 30.000 før skat. Jeg har lidt tillæg. Jeg har også et ekstra arbejde på et plejecenter for demens, hver anden uge på ca 15 timer pr weeekend. Der få jeg omkring 6000kr før skat. Håber du kan bruge det til noget��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.