Mærker ikke liv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.245 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. marts 2023

Anonym trådstarter

Godmorgen alle. 

Jeg er tredjegangs gravid. Med min første mærkede jeg allerede liv 16+4. Med nr. to mærkede jeg liv 18+0. Jeg er nu 20+5, og mærker stadig ikke liv. Jeg kan ikke lade vær med at bekymre mig eftersom jeg har mærket langt tidligere ved tidligere graviditeter. Jeg ved godt at hver graviditet er forskellig. Burde man ikke mærke liv nu? Jeg skal til midtvejsscanning på fredag.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Godmorgen alle. 

Jeg er tredjegangs gravid. Med min første mærkede jeg allerede liv 16+4. Med nr. to mærkede jeg liv 18+0. Jeg er nu 20+5, og mærker stadig ikke liv. Jeg kan ikke lade vær med at bekymre mig eftersom jeg har mærket langt tidligere ved tidligere graviditeter. Jeg ved godt at hver graviditet er forskellig. Burde man ikke mærke liv nu? Jeg skal til midtvejsscanning på fredag.

Som du selv siger så er to graviditeter ikke ens. 
du skal først kunne mærke liv fra uge 24. Så nej det burde du ikke endnu

Anmeld Citér

27. marts 2023

Darling

Nej det burde du ikke, det er forskelligt som du selv siger. Du skal først mærke liv hver dag fra uge 24, så det er helt normalt

Anmeld Citér

27. marts 2023

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Da jeg var gravid lå moderkagen foran baby, så jeg mærkede begrænset liv under hele graviditeten. Det kunne godt bekymre, men alt var ok. 

Anmeld Citér

27. marts 2023

Anonym trådstarter

Aalborgtøsen skriver:

Da jeg var gravid lå moderkagen foran baby, så jeg mærkede begrænset liv under hele graviditeten. Det kunne godt bekymre, men alt var ok. 

øv. Synes jo det mest fantastiske ved en graviditet er alt det liv man mærker

Anmeld Citér

31. marts 2023

Firekløver

Profilbillede for Firekløver

Krydser for at alt er fint i dag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.