Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har haft svage positive tests og er omkring uge 3+0, min læge tog en blodprøve for at måle hcg men hvorfor står der beta hcg og hvorfor kommatal? Hvordan skal aflæse det?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ville ringe i morgrn, beta hcg bruges til nakkefold og ikke så tidligt som du er.
Mine har også altid heddet noget med +beta.. Og har også altid undret mig.. Men kan se, at den der bliver brugt til nakkefolk hedder doubletest.. Så tænker, at den er god nok, at dit tal bare hedder 0,6 og du ikke er gravid
Din blodprøve er god nok . Og du er ikke gravid
Det er den helt normale hCG, der er målt. Du er ikke gravid.
Det er godt nok skørt når jeg bliver ved med at få svagt positive teste på forskellige mærker
Kan der være fejl i blodprøven? Hun sagde hun skulle bruge et helt glas men sendte kun et halvt afsted og alle steder jeg kan læse under analysekoden, der står at de skal bruge 1 helt glas
Hvis ikke der havde været nok blod, havde der ikke været et svar. Kan du prøve at lægge et billede op af en test (evt en ny)?
Anonym skriver: Kan der være fejl i blodprøven? Hun sagde hun skulle bruge et helt glas men sendte kun et halvt afsted og alle steder jeg kan læse under analysekoden, der står at de skal bruge 1 helt glas
Nej der er ikke sket en fejl ift opfyldelse af blodprøve glas. Du bliver nød til at forholde dig til at du ikke er gravid da blodprøven blev taget ...
Hvis du er så sikker på, at dine tests er positive, kan du så ikke dele billeder?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128