Positive test 2+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.298 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. marts 2023

Anonym trådstarter

Hej, jeg har i løbet af de sidste dage haft kvalme og ømme bryster og derfor tog jeg selvfølgelig en test og den viste svagt positiv, derefter har jeg taget et par stykker mere af forskellige mærker som også viste svagt positivt. I følge min beregning i forhold til samleje så ville jeg kun være 2+6 idag, så jeg forstår ikke hvad der foregår. Og ringede derfor til lægen og bad om en blodprøve, svaret kom så tilbage som <0,6. Er der en chance for graviditet selvom blodprøven viser negativ?
Hilsen en forvirret forhåbentlig kommende mor

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2023

Anonym

Hvis blodprøven er negetiv så er du ikke gravid, for den er mere præcis en test. Har du et billede af dine teste?

Anmeld Citér

25. marts 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis blodprøven er negetiv så er du ikke gravid, for den er mere præcis en test. Har du et billede af dine teste?

Nej desværre ikke, smed dem ud efter den negative blodprøve. Men selv min læge kunne se at de var positive

Anmeld Citér

25. marts 2023

fehår

Du er ikke gravid, når din blodprøve er negativ. Men 2+6 er alt, alt for tidligt at teste, ved mindre du er stensikker på, at din ægløsning er faldet meget tidligt, så du snarere er 3+5 eller lignende.

Anmeld Citér

25. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Nej desværre ikke, smed dem ud efter den negative blodprøve. Men selv min læge kunne se at de var positive

Så har det desværre nok bare været skygger, for du er ikke gravid når din blodprøve er negativ desværre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.