Hvornår er et samleje et samleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.704 visninger
22 svar
15 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. marts 2023

Anonym trådstarter

Han giver mig finger og slikker mig til jeg kommer.

Jeg sutter hans pik og ridder ham kortvarigt, men han bliver slap. Han kommer ikke. 

Vil i sige, at det er sex? Jeg ved godt, at man ikke kan blive gravid. Jeg er bare nysgerrig på, hvornår I synes sex er sex.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2023

Anonym

Ja det er sex. 
sex er ikke kun penetration til manden kommer. 
Det er også alt det andet der involverer stimuli af kønsdele og evt andre erogene zoner. 

Anmeld Citér

24. marts 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Ja, selvfølgelig er det sex. Både oralsex og penetration - og det er også “samleje”, lyder det til på din beskrivelse. Men hvorfor er det vigtigt, hvad det er? 

Du kan i øvrigt også godt blive gravid, selvom han ikke får udløsning, men det ved du forhåbentlig godt? 

Anmeld Citér

25. marts 2023

Anonym

Alt, du nævner, er sex. Også de enkelte dele for sig. Ja.

Anmeld Citér

25. marts 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Han giver mig finger og slikker mig til jeg kommer.

Jeg sutter hans pik og ridder ham kortvarigt, men han bliver slap. Han kommer ikke. 

Vil i sige, at det er sex? Jeg ved godt, at man ikke kan blive gravid. Jeg er bare nysgerrig på, hvornår I synes sex er sex.

Ja det er fuldt samleje efter min mening. 

Anmeld Citér

25. marts 2023

StineW79

Profilbillede for StineW79

Bliver simpelthen nød til at spørg, hvorfor du tror du ik ka blive gravid, når I tydeligvis har haft  sex?????????

Med mindre i har brugt kondom, du er på p-piller, spiral og hva der ellers er af forebyggende metoder, så er der ret god chance for at blive gravid. Vh Stine 

Anmeld Citér

25. marts 2023

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Bliver simpelthen nød til at spørg, hvorfor du tror du ik ka blive gravid, når I tydeligvis har haft  sex?????????

Med mindre i har brugt kondom, du er på p-piller, spiral og hva der ellers er af forebyggende metoder, så er der ret god chance for at blive gravid. Vh Stine 

Jeg bruger en hormonspiral. Det lyder nok lidt fjollet, men kom bare til at tænke på, om jeg skulle tælle ham med blandt mænd, jeg har været i seng med. Jeg har- lidt for sjov - lavet en liste over sexpartnere

Anmeld Citér

25. marts 2023

Savanna

Profilbillede for Savanna

Hans penis var inde i dig... Tæller sex kun, hvis manden får orgasme eller hvad tænker du? 

Anmeld Citér

25. marts 2023

Anonym trådstarter

Savanna skriver:

Hans penis var inde i dig... Tæller sex kun, hvis manden får orgasme eller hvad tænker du? 

Som sagt jeg ved godt, at det er et lidt fjollet spørgsmål. Jeg kom bare til tænke på,om sex stadig var sex hvis der ikke er (eller kun en meget lille sandsynlighed) for at blive gravid. Men hvis man følger det ræsonnement til ende, ville det jo være det samme som at sige, at homoseksuelle for eksempel slet ikke har sex, bare fordi de ikke kan blive naturligt gravide.

Anmeld Citér

25. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg bruger en hormonspiral. Det lyder nok lidt fjollet, men kom bare til at tænke på, om jeg skulle tælle ham med blandt mænd, jeg har været i seng med. Jeg har- lidt for sjov - lavet en liste over sexpartnere

Har du en liste med folk du har haft sex med ? Hvor gammel er du?

Men ja pik i fisse= sex om han kommer er vel irrelevant, ellers ville mange mænd slet ikke have sex (for så går det vel begge veje, altså at kvinden også skal komme?)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.