Højstol fra twistshake eller ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.140 visninger
9 svar
1 synes godt om
24. marts 2023

Olismama

Profilbillede for Olismama

Hej! Vi skal ha’ købt en højstol - er der en bestemt I kan anbefale? 
Overvejer at købe den fra twistshake, da prisen er god. Eller skulle man gå med trip trap?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2023

AnoMor

Sofie345 skriver:

Hej! Vi skal ha’ købt en højstol - er der en bestemt I kan anbefale? 
Overvejer at købe den fra twistshake, da prisen er god. Eller skulle man gå med trip trap?

Jeg kender ikke lige den du nævner. 
men jeg havde stokke steps til min søn. Der havde jeg både bouncer og babyseat til. Den var jeg eigtig glad for. Han brugte den frem til 6 års alderen.

Anmeld Citér

24. marts 2023

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi har en nomi stol. Købte den til vores første i 14. Den har været fantastisk! En fordel i forhold til fx trip trap er at den er så let, og dog er den stadig meget stabil/vælter ikke. Den fylder heller ikke så meget, så vi har den ofte med hjemme hos andre. Børnene kan let skubbe den ind og ud. Optager ikke meget plads om spisebordet. 
Ja, har kun gode ting at sige om den

Anmeld Citér

24. marts 2023

Pb18

Vi har tripp trapp og er glade for den. Ift pris, så overvej at købe brugt. Man kan få nogle virkelig pæne på Reshopper (både Nomi, Tripp Trapp, Stokke steps mm) og babyindsats osv er også tit til salg til gode priser 

Anmeld Citér

24. marts 2023

Darling

Vi har købt en nomi og den er så god

Anmeld Citér

24. marts 2023

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg har en nomi stol, købt i '14 og brugt til 2 børn. Jeg er glad for den! Den er pæn, nem at indstille og vejer ikke ret meget, så børnene kan selv skubbe sig fra bordet, og kan også selv trække stolen ind til bordet.

Anmeld Citér

24. marts 2023

Sjæleven

Profilbillede for Sjæleven

Jeg stemmer også på Nomi. Vi er så glade for vores og vil købe én mere til nr. 2. Babyindsats (hvor de kan ligge ned) og babybøjle fandt jeg billigt på appen Reshopper. 

Anmeld Citér

24. marts 2023

Nulle2020

Profilbillede for Nulle2020

Vi solgte vores triptrap stol og købte en stokke steps…bedste beslutning vi har taget!

Anmeld Citér

24. marts 2023

Jixy

Profilbillede for Jixy

Jeg kender ikke Twistshake højskolen, men dens skrå ben minde meget om dem på Ikea højskole - og de fylder så meget ud st man ofte falder over dem - og det ligner endda at dem på Twistshake rage længere ud.

Så af den grund ville jeg ikke vælge Twistshake højstolen.

Anmeld Citér

27. marts 2023

Alha

Profilbillede for Alha

Jeg tror også, du bliver træt af at vælte over de ben på højstolen. De står som IKEAs højstol ret meget ud til siderne, og dem, der har slæbt rundt på en IKEA stol ved, at der altid er nogen i en forsamling, der falder over dens ben ��‍��

Vi har Nomi til begge vores børn. Nem at indstille, meget flot at se på, let at aftørre, letvægt (mine unger flytter rundt på dem, når de vil hjælpe med f. eks. madlavning), hjul under de bagerste ben, som gør den nem at flytte ud fra bordet, og der er en fin baby indsats, man kan købe til, som kan lægges helt ned, hvilket er godt for babys ryg i starten. Eneste minus er prisen... Men du kan være heldig at finde tingene brugt, som flere påpeger.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.