Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogle der ved om det er normalt har haft sådan konstant murren og nogle gange niver de mig også lidt men den der menstruations følelse er der konstant nederst og om til lænden
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ville ringe til din jordemoder. Det kan være plukveer af en art eller noget i den stil, men du skal nævne der for jordemoder
Minime2018 skriver: Ville ringe til din jordemoder. Det kan være plukveer af en art eller noget i den stil, men du skal nævne der for jordemoder
Ja synes os jeg har lidt plukveer der niver nu
Det kan også være modningsveer
Det kan også være en blærebetændelse der så giver plukver ville nok selv tage en tur forbi lægen lige og blive tjekket
anna111 skriver: Det kan også være en blærebetændelse der så giver plukver ville nok selv tage en tur forbi lægen lige og blive tjekket
Har jeg lige været i behandling for plejer heller ikke give mig sådan fornemmelse i underlivet
Darling skriver: Det kan også være modningsveer
Ja for de er ikke at samligne med rigtige veer overhoved kan bare mærke det lidt alligevel
Ring da til fødegangen/akutkliniken og snak med en professionel
Maricella skriver: Ring da til fødegangen/akutkliniken og snak med en professionel
Kunne godt være nogle herinde vidste om det normalt at have i uge 35 Ellers kan man ringe for mange ting til fødeafdelingen
NTTB skriver: Kunne godt være nogle herinde vidste om det normalt at have i uge 35 Ellers kan man ringe for mange ting til fødeafdelingen
Men det er jo præcis derfor der findes de telefonnumre Så man kan ringe med sin tvivl. Det er virkelig derfor de er der -jordemødrene tager en masse opkald og vurderer i telefonen hvad der er normalt og hvad der skal ind til tjek
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128