Er det mon en bio??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.968 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. marts 2023

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11

Hej de damer

sagen er den at vi er igang med pb. 
jeg kunne for en uge siden glæde mig vildt meget over en positiv test - dog også med lidt nervøsitet da jeg på det tidspunkt havde haft brunt udflåd i 4-5 dage..

men!! Mine tests bliver ikke mere positive og det brune udflåd er der stadig.. jeg er ved at have indstillet mig på at det nok er en bio. HVIS jeg er gravid er jeg 4+4 i dag. 

er der nogle der har prøvet det før? Og hvis det er en bio - hvornår kommer blødningen mon så? Så kan vi i det mindste komme videre.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2023

Tidra22

Jeg ville ringe og spørge min læge, det er den eneste måde du kan være helt sikker. Håber det går godt

Anmeld Citér

22. marts 2023

RB90

Jeg har desværre dårlig erfaring med brunligt udflåd og teste der ikke udvikler sig.
Men altså man kan da aldrig sige aldrig

tænker ikke lægen kan gøre fra eller til, men kun tid vil vise

om ikke andet kan det lade sig gøre for den er trods alt positiv. Held og Lykke her fra! 

Anmeld Citér

22. marts 2023

Esj

Profilbillede for Esj

Jeg har prøvet det en del gange . Desværre med samme udfald alle gangene . 5 biokemiske med ukendt lokalisering og sidst var den en graviditet udenfor livmoderen. Og fik fjernet den ene æggeleder . Alle gange har jeg haft brunt og rødlig udflåd helt fra starten af og ingen fremgang i testene  

Jeg ville kontakte egen læge hvis ikke du for en menstruation lignende blødning indenfor den næste uges tid 

Anmeld Citér

22. marts 2023

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11

Tak for svar til jer ☺️ 

Begyndte senere at bløde alm. mensligbende så tænker det var dét. Nu tager jeg en test en af de kommende dage og forventer den er negativ og så må vi bare op på hesten igen ����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.