Elastik til baby hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.022 visninger
9 svar
1 synes godt om
21. marts 2023

B&J

Håber i kan hjælpe vores dejlige tøsepige har så meget lækkert hår og jeg vil så gerne sætte det op men har ikke fundet et elastik der ikke river og er små nok 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2023

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
B&J skriver:

Håber i kan hjælpe vores dejlige tøsepige har så meget lækkert hår og jeg vil så gerne sætte det op men har ikke fundet et elastik der ikke river og er små nok 

Jeg bruger små plastik elastikker til min piges hår. De er de eneste der ikke glider ud af hendes glatte hår. Jeg kan godt forsigtigt tage dem ud, uden at de river i håret, og sidder den meget stramt så klipper jeg den bare over.

Anmeld Citér

21. marts 2023

Agma

Profilbillede for Agma

Vi brugte nogle meget små tynde nogle fra Føtex. De var på størrelse med en 2 kr. ca. Hun havde også meget glat hår men husker ikke at de gled ud. Vi bruger dem stadig i enden på fletninger osv. og der bliver de også i. 

Anmeld Citér

21. marts 2023

Pb18

Vi brugte også nogle små plastic nogle. Vi købte dem i Super Brugsen men netto har nogle gange en bøtte med 500 stk for 20 kr

Anmeld Citér

21. marts 2023

B&J

MamaGulloev skriver:

Jeg bruger små plastik elastikker til min piges hår. De er de eneste der ikke glider ud af hendes glatte hår. Jeg kan godt forsigtigt tage dem ud, uden at de river i håret, og sidder den meget stramt så klipper jeg den bare over.

Super det må. Vi prøve så hun kan få en lille tot i håret

Anmeld Citér

21. marts 2023

B&J

Agma skriver:

Vi brugte nogle meget små tynde nogle fra Føtex. De var på størrelse med en 2 kr. ca. Hun havde også meget glat hår men husker ikke at de gled ud. Vi bruger dem stadig i enden på fletninger osv. og der bliver de også i. 

Jeg må. I Føtex tak

Anmeld Citér

21. marts 2023

B&J

Pb18 skriver:

Vi brugte også nogle små plastic nogle. Vi købte dem i Super Brugsen men netto har nogle gange en bøtte med 500 stk for 20 kr

Så jeg må ud og lede mange tak

Anmeld Citér

21. marts 2023

Nulle2020

Profilbillede for Nulle2020

Vi bruger nogle fra netto i forskellige farver. Ikke dem der plastik nogen, men de er samme størrelse

Dem har vi brugt til begge vores trolde piger

Anmeld Citér

21. marts 2023

B&J

Nulle2020 skriver:

Vi bruger nogle fra netto i forskellige farver. Ikke dem der plastik nogen, men de er samme størrelse

Dem har vi brugt til begge vores trolde piger

Jeg må altså ud og kigge igen for det ville være perfekt mange tak 

Anmeld Citér

22. marts 2023

Nulle2020

Profilbillede for Nulle2020
B&J skriver:

Jeg må altså ud og kigge igen for det ville være perfekt mange tak 

Jeg tror det er en spotvarer..100stk for 25kr

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.