Jeg gør ikke noget bare fordi folk siger man skal. Har to store der aldrig har gjort som "man" siger -de sov alle lure på mig/i vikle eller med amning
Men ham her har et helt andet temperament. Han har aldrig rigtig faldet i søvn med amning (kun om natten efter han var puttet), men gerne hvis jeg svøbte og lagde ham ned efter en amning. I vikle kan han godt sove men først efter måske en time, og jeg er bare fysisk begrænset denne gang og kan slet ikke blre så længe pga smerter, for så havde jeg bare gjort det.
Og da han så omkring de 6 mdr kunne tage svøbet af, har jeg ikke rigtig kunne putte ham og så prøvede jeg en vens barnevogn en dag og det virkede bare. Som om han kan lide at fornemme kassen omkring ham og være skærmet af. Jeg har aldrig oplevet den reaktion ved de to store.
Og de to store kunne jeg putte viderepå den måde de var faldet i søvn, fordi jeg aktivt gjorde noget. Men ham her sover jo selv og ja så troede jeg måske naivt at han bare ville sove videre selv også
Og jeg vil jo gøre en masse for at hjælpe ham til den søvn han har brug for-han vågner bare op hvis han kommer ind og sover i min favn. Og selvom foråret er kommet, så er det liiiidt koldt at sidde stille udenfor på en stol 
Og det med at alle siger at så kan de selv gå videre i søvn -det fik jeg så meget at vide med de store,men jeg gjorde netop hvad der virkede og har aldrig haft noget imod at hjælpe videre i søvnen. Så jeg føler lidt at omverden har snydt mig, når jeg rent faktisk nu har et barn der falder i søvn selv men som stadig skal hjælpes videre -jeg var ligesom blevet "lovet" noget andet 
Anmeld
Citér