Baby holder sig om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.114 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. marts 2023

Anonym trådstarter

Mit yngste barn er 8 måneder og holder sig jævnligt 10 timer om natten uden at tisse. Hun bliver ammet en del gange i løbet af de timer. Når hun så vågner rigtig op om morgenen, går der ikke længe, før bleen er tung.

Jeg er ikke bekymret, men jeg er forundret. Hvordan kan så lille en baby holde sig så længe? 

Mine andre børn har smidt natbleen ved 2 år uden problemer, men der er jo alligevel stor forskel

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2023

Lefrica

Profilbillede for Lefrica

Det har begge mine børn også gjort - det har gjort livet meget nemmere da de skulle af med bleen

Anmeld Citér

20. marts 2023

Anonym

Er det ikke meget normalt  

Det har begge mine også gjort i den alder. Nogle nætter var der så våde bleer igen. Og ved dårlig mave osv. men generelt var mange af bleerne tørre om natten - trods flasker og amning. Og så når de vågende så blev der tisset mega meget! 

Anmeld Citér

20. marts 2023

Kir

Jeg synes det lyder ret vildt, det har jeg ikke før hørt andre 8 mdrs babyer gøre

Normalt er det jo først omkring 2 års alderen at børn rent fysiologisk er i stand til at holde sig. Og så er det utroligt at det er om natten hvor man jo som regel ikke har kontrol over kroppen. 

Anmeld Citér

20. marts 2023

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Samme oplevelse herhjemme med begge mine børn, men havde faktisk tænkt det var fordi vi kørte EC og derved gav baby mulighed for at komme af med det i potten fra nyfødt. Sønnen smed bleen som halvanden årig og tror snart vi er klar til lillesøster smider bleen.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.