Skal jeg være nervøs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.526 visninger
8 svar
7 synes godt om
18. marts 2023

Sofiesofie

Jeg har opdaget at min kæreste  skriver med en kvindelig kollega, egenligt ikke noget voldsomt. Han arbejder i butik, og havde først skrevet noget om hun havde en t-shirt i en given størrelse. Bagefter så skal han dog lige rose hendes afdeling, at den er flot. 
samtidig kan jeg se at de forleden har ringet til hinanden i alt 4 gange på Messenger. Hun er ikke en han rigtig nævner herhjemme ifht mange andre af hendes kollegaer. Og derfor tænker jeg også. Out of sight out of mind?

Min kæreste vidste godt jeg lige havde hans telefon fordi jeg skulle se noget, men kunne ikke lade være med at åbne Messenger.

er det mig der er tosset.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2023

AnoMor

Sofiesofie skriver:

Jeg har opdaget at min kæreste  skriver med en kvindelig kollega, egenligt ikke noget voldsomt. Han arbejder i butik, og havde først skrevet noget om hun havde en t-shirt i en given størrelse. Bagefter så skal han dog lige rose hendes afdeling, at den er flot. 
samtidig kan jeg se at de forleden har ringet til hinanden i alt 4 gange på Messenger. Hun er ikke en han rigtig nævner herhjemme ifht mange andre af hendes kollegaer. Og derfor tænker jeg også. Out of sight out of mind?

Min kæreste vidste godt jeg lige havde hans telefon fordi jeg skulle se noget, men kunne ikke lade være med at åbne Messenger.

er det mig der er tosset.

Udfra hvad du skriver er der ingen alarmklokker der ringer hos mig.
men hvad med at snakke med ham om det hvis det går dig på?

Anmeld Citér

18. marts 2023

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Man bruger rigtig meget tid på at gå på arbejde, så man får ofte gode venner på sit arbejde. Også af det andet køn. Var du også blevet utryg hvis det havde været en mand han skrev/ringede med?

Min mand taler/skriver også med kolleger af modsatte køn, det behøver ikk betyde man er forelsket i dem (jf. en anden tråd med en der er forelsket i sin kollega)

Anmeld Citér

18. marts 2023

Darling

Snak med ham om det, vi aner det ikke. Kommunikation er vejen frem, havde det været min kæreste havde jeg spurgt for det er ikke noget han normalt gør.

Anmeld Citér

18. marts 2023

Mor11

Profilbillede for Mor11

Tænker det er 110% harmløst. 

jeg ringer også til min mandlige kollega (har ikke andet end mandlige kollegaer i øvrigt) på vejen hjem nogengange, hvis han ikke har været på arbejde. Bare lige for at læsse af, efter dagens kampe og vende verdenssituationen. det samme gør han.  

Anmeld Citér

18. marts 2023

B&J

Øh nej 

Min mand har så mange kollegaer og tidligere kollegaer på sin mobil og de ringer skriver sammen og jeg ligger ikke nåede i det for det er kun rosende ord arbejde osv.

Og nu er jeg i butik har dog kun kvindelige kollegaer men her den anden dag ringede hun 4 gange til mig hvis det nu havde være en mand skulle min mand så ligge nåede i det nej bestemt ikke stoler 110% på min mand og han på mig da vi er gode til at snakke om alt 

Anmeld Citér

18. marts 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

For os ville det være helt normalt. Vi har begge en god relation til forskellige kolleger af begge køn og har også jævnligt brug for at tale i telefon med nogle af dem. At rose en kollega for noget, vedkommende har gjort godt på jobbet, er da også almindelig god stil. 

Kunne du aldrig selv skrive eller ringe med en kollega? Og skelner du mellem mandlige og kvindelige kolleger i den sammenhæng? 

Anmeld Citér

19. marts 2023

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg ville heller ikke være bekymret. Jeg skriver også med min mandlige kollega ind imellem - vi er ret gode til, at snakke om ting der kan være svære. Både med job men også ift angst og stres. Et emne min mand og jeg har lidt flere udfordringer med, da vi ikke tænker det ens. Jeg synes bare det er en gave, at man kan være venner med modsatte køn. Jeg kunne på ingen måde se mig selv, leve sammen med min kollega, men vi er bare gode for hinanden i den her sammenhæng. 
men er du bekymret, så snak med din mand om det. 

Anmeld Citér

19. marts 2023

1518

Mine 4 bedste venner er en tidligere kvindelig og 3 nuværende mandlige kolleger. Vi ses også i fritiden som en gruppe.

Især en af mine mandlige kolleger skriver jeg rigtig meget med, og vi ringer også sammen. Vi snakker om alt mellem himmel og jord, både ting fra jobbet men også personlige ting - han lytter f.eks. til mine frustrationer over børnene og lykkes tit med at hjælpe mig til at se tingene fra en anden vinkel. Til gengæld læsser han af på mig, når han og hans kæreste har problemer, og jeg prøver at give gode råd på den front. Min kæreste og jeg har været sammen i mange år, siden vi var ret unge, hvilket vil sige, at mange af vores holdninger har vi dannet sammen. Og derfor betyder det rigtig meget for mig, at jeg har en tæt ven af det andet køn, som kan hjælpe mig til at se tingene anderledes. Jeg fortæller ham dog ikke noget, som jeg ikke ville fortælle min kæreste. Jeg ville blive rigtig ked af det, hvis min kæreste blev sur eller ked af, at jeg har den relation.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.