Bløder igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. marts 2023

Anonym trådstarter

Har lige brug for hjælp her.. 

Jeg havde menstruation fra den 2. Marts-7. Marts.. Og så havde vi lidt hård sex den 11. Marts, hvor jeg samme aften begyndte at pletbløde, da jeg havde fået en rift.. 

Den 12. Marts gik jeg ind i min fertile periode, og derefter var der brunt udflåd.. 

Den 14. Marts havde vi igen sex, hvor jeg havde lyserødt tykt udflåd - regner med, at det var ægløsningen, der så kom der.. 

Men lige siden har jeg pletblødt og haft brunt tørt udflåd, og nu bløder jeg som ved min menstruation .. 

Hvad sker der med min krop? Og skal jeg søge læge eller se tiden an? 

Der skal siges, at vi har beskyttet sex (kondom), så vi prøver IKKE at blive gravide..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2023

Anonym trådstarter

Og det skal forresten også siges, at jeg har graviditetssymptomer i forskellige stadier.. Fx nogle gange ondt i brysterne, som når mælken løber til.. Halsbrand og en smule madlede i perioder.. Og det mest mærkelige: bump/hop og bevægelser i den øverste del af maven, som hvis en baby har hikke, sparker eller bevæger sig derinde.. Har dog læst, at det kan være tarmene eller en nerve der hopper.. 

Jeg har taget flere tests gennem det sidste halve år, fordi min mens enten var forsinket eller jeg havde symptomer, men alle var komplet negative.. Og har ved alle 3 graviditeter også altid VIDST, at jeg var gravid før en positiv test.. Men sådan har jeg det ikke nu.. Så er ret sikker på, at jeg ikke er gravid.. 

Men hvad sker der så?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.