Endnu en skygge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2023

AnoMor

Esj skriver:

Tænker umiddelbart formålet med tråden er vel at ts, håber på at stregen kan ses og at det kan indikere en tidlig graviditet hvilket jeg egentlig tænker er ret normalt hvis man ønsker noget så højt

Til ts . Jeg kan sagtens se den streg / skygge du selv også kan fornemme, og jeg kan faktisk godt forstå at enhver lille antydning af en streg gror et håb , tror jeg de fleste kan genkende hvis vi nu lige er sådan helt helt ærlige . 

Jeg skal være den første til at indrømme jeg har gjort det samme en million gange efterhånden, har sågar også kigget på testen flere timer senere i håb om der er dukket et " positiv" resultatet op , velvidende om det er ugyldig ( så gak gak kan jeg nemlig godt blive )  

Om det er en skygge eller et positivt resultat må de næste par dage kunne afgøre håber selvfølgelig den er der for dig

Lad da tals selv svare. ?  
jeg spørger af ren og skær nysgerrighed. Intet som helst andet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2023

Carina:-)

Jeg synes jeg kan ane noget - prøv igen om et par dage. ��

Anmeld Citér

17. marts 2023

Anonym trådstarter

Mit formål med opslaget var såmænd bare at jeg holder fast i et håb selvom jeg udmærket godt ved det nok bare var en skygge, og tænkte at andre måtte have det på samme måde hvis de har et brændende ønske om graviditet ligesom jeg har.. Jeg spurgte egentlig ikke om andre kunne se en streg, det var mere for at få overbevist mig selv om, at der selvfølgelig ikke er noget. Troede ikke man skulle have en egentlig grund eller spørgsmål til at lave et opslag her, for så beklager jeg da meget

Anmeld Citér

17. marts 2023

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Tænker umiddelbart formålet med tråden er vel at ts, håber på at stregen kan ses og at det kan indikere en tidlig graviditet hvilket jeg egentlig tænker er ret normalt hvis man ønsker noget så højt

Til ts . Jeg kan sagtens se den streg / skygge du selv også kan fornemme, og jeg kan faktisk godt forstå at enhver lille antydning af en streg gror et håb , tror jeg de fleste kan genkende hvis vi nu lige er sådan helt helt ærlige . 

Jeg skal være den første til at indrømme jeg har gjort det samme en million gange efterhånden, har sågar også kigget på testen flere timer senere i håb om der er dukket et " positiv" resultatet op , velvidende om det er ugyldig ( så gak gak kan jeg nemlig godt blive )  

Om det er en skygge eller et positivt resultat må de næste par dage kunne afgøre håber selvfølgelig den er der for dig

Tusind tak for forståelsen,  det er lige præcis det jeg står i. Man føler sig lidt dum men det er jo bare et ønske og håb der overskygger fornuften nogle gange...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.