Løn ufaglært kontorassistent

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.846 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. marts 2023

Anonym trådstarter

Hvad ligger en generel lønning på som ufaglært kontorassistent? Man må gerne svare anonymt 

så hvad tjener du som arbejder på kontor og gerne en beskrivelse af dine arbejdsopgaver 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2023

Anonym

Det et jo virkelig svært at svare på da lønnen afhænger af alder, andre kompetencer og hvor man bor. Mit umiddelbare gæt vil være ca. 24-26.000 kr. mdr for en ufaglært kontorassistent. 

Prøv evt Jobindex' lønberegner. 

Anmeld Citér

16. marts 2023

Anonym

Mellem 20-27.000 afhængig af kompentencer, opgaver og erfaring.

Anmeld Citér

16. marts 2023

Anonym

Du kan gå ind på hks hjemmeside og tjekke overenskomst

Anmeld Citér

16. marts 2023

Anonym

Det er en god idé at gå efter en løn, som gør, at man optjener max dagpengesats. Løn ml. 24.000 kr. og 27.000 kr. Men det afhænger også af hvad man ellers får i lønposen, pension, mv. 

God idé at melde sig ind i den fagforening, der kender ens fag, dvs. HK.

Anmeld Citér

17. marts 2023

Anonym

Jeg ved ikke hvad niveauet er generelt, men på min arbejdsplads har vi en ung ufaglært på kontoret, hun tjener 25600. 

Jeg er i teorien også selv ufaglært - jeg har en uddannelse, men den er ikke indenfor det jeg laver. Men vil sige erfaring jo i sig selv er en uddannelse, så hvis man sørger for at forbedre sig undervejs, måske tager nogle kurser - så kan man sagtens få en rigtig god løn.

Anmeld Citér

17. marts 2023

Nana20

Jeg er faglært men nyuddannet og får 27.000 ☺️

Anmeld Citér

18. marts 2023

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Jeg var faglært med uden erfaring og jeg startede på 28.000 i mit job som kontorassistent med arkivering, fakturering via scanner, klargøring til møder og forefaldende arbejde. 

Nu sidder jeg i økonomi. Min løn er kun steget via lønstigning i forbindelse med alle steg. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.