Gravid ? Test udvikling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.408 visninger
7 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. marts 2023

Anonym trådstarter

Hej derude. .

Jeg tog en test igår som var ultra ultra svag aflæst indenfor 3 min . Og igen idag .

Men kan simpelthen ikke helt blive enige med mig selv om, om testen idag er tydligere end igår ???

Hvad siger i ? For jeg er totalt ramt af line eyes  

Er  et sted imellem 3+4 og 4+0 vil jeg skyde på :/ 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej derude. .

Jeg tog en test igår som var ultra ultra svag aflæst indenfor 3 min . Og igen idag .

Men kan simpelthen ikke helt blive enige med mig selv om, om testen idag er tydligere end igår ???

De 2 første er fra idag og de andre fra igår . Alle aflæst indenfor 3 min 

Anmeld Citér

15. marts 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

De øverste tests er klart tydeligere

Anmeld Citér

15. marts 2023

Anonym

Jeg kan godt se en udvikling, men i princippet kan du ikke bruge en udvikling til noget for det kan være falsk tryghed. en streg er en streg og du er gravid, en test er desværre ikke lavet til at fortælle dig hvordan graviditen går.

Anmeld Citér

15. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hej derude. .

De øverste er tydeligere. Men husk at hvis du tester igen i morgen så vil der ikk være en udvikling. Hcg stiger hver 2-3 dag så derfor skal man også vente med at teste med 2-3 dage mellemrum hvis ikk man kan lade være  

gravid er du ihverfald.

Anmeld Citér

15. marts 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

De øverste er klart tydeligere. tillykke du er gravid. 
mig som en anden skrev, stregens tydelighed kan ikke fortælle dig hvordan din graviditet gå. Den fortæller dig KUN at du er gravid.

Anmeld Citér

17. marts 2023

Anonym trådstarter

Tak for svar alle sammen  

Har så mange bio kemiske graviditeter med i bagagen og en gul . At det på en eller anden måde giver man en tryghed at se der sker en udvikling på testene selvom jeg er bevidst om det i princippet bare er en falsk tryghed

For min erfaring med forsat svage streger har altid indikereret en ikke leve dygtig graviditet, så at opleve det modsatte er bare lidt rart i momentet 

Har ikke testet siden og gør det formentlig heller ikke  

Anmeld Citér

19. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

De øverste er tydeligere. Men husk at hvis du tester igen i morgen så vil der ikk være en udvikling. Hcg stiger hver 2-3 dag så derfor skal man også vente med at teste med 2-3 dage mellemrum hvis ikk man kan lade være  

gravid er du ihverfald.

Ahh...det er jo ikke sådan at hcg stiger lige pludselig når der er gået 2-3 dage, det stiger hele tiden, man siger bare at det har nået dobbelt niveau efter 2-3 dage. Men jo ikke sådan at det er konstant i flere dage og så pludselig laver et kæmpe hop

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.