Ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. november 2009

tinekj

Hej de damer/piger/tøser.

Jeg vil bare melde min ankomst på dette forum.

Det er lidt tæt på termin, men jeg synes nu det kunne være lidt hyggligt aligevel.

Jeg er 33 år gl. og bor med min kæreste og to katte i en dejlig lejlighed på Amager. Vi venter vores første barn, og glæder os som vilde til at se den lille dreng, der rumsterer i min mave. Jeg har termin d. 22. december, så vi håber lidt, han har tænkt sig at komme ud bare et par dage før, så han kan få sin "egen" fødselsdag... Men statistiken siger jo, at vi nok kommer til at være på hvidovre hospital nogle dage ml. jul og nytår.

Ellers kan jeg fortælle, at jeg er gået på barsel og siden september har været sygemeldt på grund af graviditetsrelaterede bækkensmerter. Jeg har gudskelov ikke været så plaget, at jeg ikke har kunnet gå. Men jeg er pædagogmedhjælper på et fritidshjem, og arbejdet gjorde bestemt ikke mine smerter mindre, så jeg valgte at gå hjemme og passe på min krop.

Det var lidt om mig.

Venig hilsen

Tine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2009

prettybutterfly

Hej Tine, hvor hyggeligt! Velkommen til!

Jeg hedder Mona og har termin 16 dec og håber sandeligt også prinsessebebsen kommer før jul!!! Ja det er tæt på terminen, (heldigvis , orker snart ik rende sådan her rundt meget længere - men det er jeg vist ikke ene om!!!)  men det kan være vi ent kan nå at mødes inden måske. Vi er et par stykker som har mødtes et par gange. Vi har dog ik nogle aftaler lige nu, men du er ihvert fald meget velkommen hvis du har lyst!

Jeg er også gået på barsel, men opdagede det slet ikke da jeg også har været sygemeldt hele september og oktober, pga rygproblemer. (arbejder i en vuggestue, så kender godt lidt til det med halvhårdt fysisk arbejde med børn)

Knuser fra Mona

Anmeld

1. november 2009

Mist

tinekj skriver:

Det er lidt tæt på termin, men jeg synes nu det kunne være lidt hyggligt aligevel.

Jeg er 33 år gl. og bor med min kæreste og to katte i en dejlig lejlighed på Amager. Vi venter vores første barn, og glæder os som vilde til at se den lille dreng, der rumsterer i min mave. Jeg har termin d. 22. december, så vi håber lidt, han har tænkt sig at komme ud bare et par dage før, så han kan få sin "egen" fødselsdag... Men statistiken siger jo, at vi nok kommer til at være på hvidovre hospital nogle dage ml. jul og nytår.

Ellers kan jeg fortælle, at jeg er gået på barsel og siden september har været sygemeldt på grund af graviditetsrelaterede bækkensmerter. Jeg har gudskelov ikke været så plaget, at jeg ikke har kunnet gå. Men jeg er pædagogmedhjælper på et fritidshjem, og arbejdet gjorde bestemt ikke mine smerter mindre, så jeg valgte at gå hjemme og passe på min krop.

Det var lidt om mig.

Venig hilsen

Tine

Hej Tine.

Velkommen til.. Det er en fantastisk side. Jeg er lige selv flyttet fra KBH, tilbage til Roskilde. Jeg har kontakt til Mona, som os har skrevet kan jeg se, og 2 andre søde piger.

Desværre har jeg måtte melde fra de sidste 2 gange fordi jeg er plaget af svær bækkenløsning og nu og kraftige plukkeveer som er resulteret i at min livmoderhals er blev halv størrelse. Ikke så godt eftersom jeg har termin d. 26. dec. 8 uger endnu.

Så jeg går bare her hjemme og passer min seng og mit tv, som er ved at være PÆNT kedeligt.

Været sygemeldt hele graviditeten pga. bækkenløsning fra uge 13 af. Puuh, tiden bliv hurtig laaaang. 

Endelig kan man snart se en ende på det hele.

Det kan jo være vi mødes efter de dejlige prinser og prinsesser er født for der går jeg da ud fra jeg igen skal se Mona, Dea og Sarah, som er de piger jeg deler graviditets oplevelser med.

Mvh

Maria. 32+1 (Venter lille pige)

Anmeld

4. november 2009

Tobiasmor23

tinekj skriver:

Det var lidt om mig.

Venig hilsen

Tine

heeej, læste lige dit indlæg, ej hvor dejligt. Min kæreste og jeg venter selv vores første barn til december, jeg har så termin den 25 ..

knuuser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.