Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.019 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. marts 2023

Anonym trådstarter

Hey Girls 

Håber i kan svare på mit spørgsmål .. 
Jeg havde æggeløsning for lidt over en uge siden, jeg testede positiv på Clearblue digital & valmed der var ingen tvivl. Det lå også på de dage i måneden det plejede ☺️

I går prøvede jeg en tidlig graviditetstest og den var negativ, tror det var en skyggestrej, ville også være tidligt henne. 

Nu tester jeg min æggeløsning på valmed som er bragende positiv igen??? 

Hvad fanden betyder det? �� 

Skal have mens om 7 dage ��‍�� 

Sorry mit lange opslag er sku forvirret ����

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2023

Anonym

At du får en positiv ægløsningstest betyder ikke at du får ægløsning, det betyder bare ar hormonet stiger. Din krop kan sagtens fejle at lave en ægløsning for at lave den senere i din cyklus   

Anmeld Citér

14. marts 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

At du får en positiv ægløsningstest betyder ikke at du får ægløsning, det betyder bare ar hormonet stiger. Din krop kan sagtens fejle at lave en ægløsning for at lave den senere i din cyklus   

Selv på 3 dagen?

Anmeld Citér

14. marts 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Hey Girls 

Håber i kan svare på mit spørgsmål .. 
Jeg havde æggeløsning for lidt over en uge siden, jeg testede positiv på Clearblue digital & valmed der var ingen tvivl. Det lå også på de dage i måneden det plejede ☺️

I går prøvede jeg en tidlig graviditetstest og den var negativ, tror det var en skyggestrej, ville også være tidligt henne. 

Nu tester jeg min æggeløsning på valmed som er bragende positiv igen??? 

Hvad fanden betyder det? �� 

Skal have mens om 7 dage ��‍�� 

Sorry mit lange opslag er sku forvirret ����

En ÆL test slår også positivt ud på positiv graviditet. Og hvis du først skal have menstruation om 7 dage så er det jo ikk unormalt at få negativ gt nu. Så hvis jeg var dig ville jeg vente 3-4 dage også prøve at tage en gt igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.