Kan man se HCG tal på sundhed før opringning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. marts 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hej de damer

ja som overskriften siger, kan jeg se de 2 blodprøver som bliv taget med 2 dages mellemrum, ind på sundhed før de ringer til mig på sygehuset? 
Er der nogle der kunne se deres HCG tal på sundhed før de bliv ringet op?

jeg haf blødning og smerter i lørdags og jeg bliver snart sindssyg af at vente. Fik at vide at de ringer fra sygehuset tirsdag eller onsdag. Også kom jeg i tanke om at spørger herinde om der er nogle der har kunne se deres HCG tal på sundhed før de bliv ringet op.

på forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2023

Mettep157

Profilbillede for Mettep157

Hej jeg er ked af at høre du må igennem dette  jeg kunne selv se mine blodprøver samme dag de var taget på sundhed.dk. 
jeg håber alt er som det skal og krydser for at det er en ubetydelig blødning du har haft

Anmeld Citér

7. marts 2023

Love Angel

Mor til 4
Mettep157 skriver:

Hej jeg er ked af at høre du må igennem dette  jeg kunne selv se mine blodprøver samme dag de var taget på sundhed.dk. 
jeg håber alt er som det skal og krydser for at det er en ubetydelig blødning du har haft

Okay så må jeg se på sundhed tak for hurtig svar. 
Og tak men jeg tror desværre ikke at det er ubetydelig blødning, da det var rimelig meget blod og jeg havde smerter. Jeg har desværre ikke håb for noget efter jeg begyndte at have ondt i lørdags.

Anmeld Citér

7. marts 2023

Mettep157

Profilbillede for Mettep157

Håber stadigvæk på det bedste  men nej min erfaring siger desværre også at blødning og slemme smerter ikke er et godt tegn

Anmeld Citér

7. marts 2023

Love Angel

Mor til 4
Mettep157 skriver:

Håber stadigvæk på det bedste  men nej min erfaring siger desværre også at blødning og slemme smerter ikke er et godt tegn

Har oprettet en ny tråd hvor den hedder at jeg har set mit HCG tal prøv at se der

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.