Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har hele graviditeten so far døjet med min mave men i går og i dag har jeg haft mavesmerter og diarre, er det noget jeg bør være bekymret for? Jeg har ikke blødt.
11+4. ❤️
Jeg glæder mig godt nok til at se derind til nakkefold nu!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det ville jeg ikke være, det kan være noget omgangssyge der er meget i omløb lige for tiden
Lullu67 skriver: Jeg har hele graviditeten so far døjet med min mave men i går og i dag har jeg haft mavesmerter og diarre, er det noget jeg bør være bekymret for? Jeg har ikke blødt. 11+4. ❤️ Jeg glæder mig godt nok til at se derind til nakkefold nu!
Der er meget omgangsyge i omløb for tiden. Så nej jeg ville ikke være bekymret overhovedet. Der er heller ingen sammenhæng mellem opkastninger og diarré og evt abort. Bare husk og drik masser af væske
god bedring
AnoMor skriver: Der er meget omgangsyge i omløb for tiden. Så nej jeg ville ikke være bekymret overhovedet. Der er heller ingen sammenhæng mellem opkastninger og diarré og evt abort. Bare husk og drik masser af væske god bedring
Mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128