Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.041 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. marts 2023

Anonym trådstarter

Hejsa

Er der nogle som vil dele erfaringer om Odder saga barnevognen med svinghjul?? Og evt. hvad om der er stor forskel på saga modellen og vida?

og, og, og hvornår købte i barnevogn?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2023

Anonym98

Kan desværre ikke hjælpe med erfaring på vognen, da vi selv har købt en Odder North. Vi købte den da jeg var 12 uger henne  glæder mig så meget til at skulle ud og trille med den!!

Anmeld Citér

7. marts 2023

Anonym trådstarter

Anonym98 skriver:

Kan desværre ikke hjælpe med erfaring på vognen, da vi selv har købt en Odder North. Vi købte den da jeg var 12 uger henne  glæder mig så meget til at skulle ud og trille med den!!

Den har jeg også kigget på, og er meget i tvivl om vi skal vælge den eller med svinghjul.. da vi bor midt i Aarhus C, tror jeg det vil være praktisk med svinghjul

Anmeld Citér

7. marts 2023

Anonym98

Anonym skriver:

Den har jeg også kigget på, og er meget i tvivl om vi skal vælge den eller med svinghjul.. da vi bor midt i Aarhus C, tror jeg det vil være praktisk med svinghjul

Odder North fås vidst også med drejehjul? 
I din situation ville jeg klart vælge drejehul, selvom vi har valgt uden. Det kommer meget an på ens behov

Anmeld Citér

7. marts 2023

Anonym trådstarter

Anonym98 skriver:

Odder North fås vidst også med drejehjul? 
I din situation ville jeg klart vælge drejehul, selvom vi har valgt uden. Det kommer meget an på ens behov

Ja det er den model som hedder Vida

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.