Feber igen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.376 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. marts 2023

Anonym trådstarter

Min dreng er lige fyldt 4 år, fik sin 4 års vaccine d.20 februar, 8 dage efter havde han en dags tid med feber, og nu igen inat fik han feber, begge gange har der ikke rigtig været andre symptomer end feber, tænker ikke at vaccinen stadig kan give feber

Er nysgerrig om i andre også oplever børn med "kun" feber?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Min dreng er lige fyldt 4 år, fik sin 4 års vaccine d.20 februar, 8 dage efter havde han en dags tid med feber, og nu igen inat fik han feber, begge gange har der ikke rigtig været andre symptomer end feber, tænker ikke at vaccinen stadig kan give feber

Vores datter på 4 år har også lige haft feber uden andre symptomer.. Hun havde feber i 2 dage, hvor den var helt oppe på 39,7.. 

Anmeld Citér

5. marts 2023

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Min ældste på 8 år havde 5 dage med høj feber uden andre symptomer i vinterferien. Den var helt oppe og ramme 40,5 da den var på det højeste. Hun var ret medtager pga feberen, men der var intet andet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.