lus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2023

B&J

Helt gammeldags 

Balsam kam først tager at det den kan

Næsten fingerne i håret også et æg og lus af gangen. Den har altid virket for mig og kræver meget tid og god lys.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2023

Cerenia

Jeg har lige haft lus.. som voksen! 
lincin fra apoteket hjalp ikke. Men det gjorde Hedrin once. 
også kæmmede jeg mig aggressivt. Vaskede alt sengetøj efter behandling. 

Anmeld Citér

6. marts 2023

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har lige været det igennem - pige på 14 år og mig. Hedrin hjælper 100% og så lige kæmme håret de første par dage, hvor der er balsam i. Det virker. Så skal håndklæder, sengetøj og puder selvfølgelig vaskes, og børster en tur i fryseren

Anmeld Citér

7. marts 2023

Anonym

Vi støvsuger alle senge, når vi har taget sengetøjet af. Alle små sprækker får en ordentlig omgang. Når det er gjort, kommer det rene sengetøj på. Alle tøjdyr ryger en tur i fryseren i poser. Det samme med børster.

Min erfaring er også, at Hedrin Once er det eneste, der virker ordentligt. Jeg bruger også nogle gange det der Hedrin spray, man kan få til at sprøjte i ungernes hår, inden de bliver sendt i skole. Og så kæmmer jeg et par dage efter og tjekker generelt bare tit, når jeg ved, det er i omløb.

Anmeld Citér

8. marts 2023

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig
fnuggi skriver:

hjælp 

vi kæmper en kamp med lus i skolen og før det i børnehaven 

vi kan ikke slippe af med dem nogen der har et godt råd 

vi har prøvet alt 

vi kæmmer hver dag og prøvet snart alt der findes mod lus

nogen der kan et godt råd 

på forhånd tak 

Hej.

Vi har også kæmpet med det herhjemme.

end til vi hørte om at komme lavendelolie dråber i balsammen.    Det har sku virket, vi har det ikke mere, og har ikke haft det længe, efter vi er begyndt at gøre sådan. 

Prøv det hvis du ikke allerede har forsøgt.

Bare hver anden dag, eller hvornår du bader børn, og så kæm mens det er i. Det er super effektivt.

Hilsen en mor med langt tykt hår, og 2 døtre med langt tykt hår.

Anmeld Citér

9. marts 2023

CKJ

Profilbillede for CKJ

Vi havde prøvet (næsten) alt!! Men! Lusereden.dk deres tinktur slog bare det kryb ihjel ved første behandling. Vi har ikke ser en lus i to år nu. 
lus kan kun leve et døgn væk fra hårbunden, så vi lod bare sengene stå et døgn uden vi sov i dem. 
jeg kan virkelig anbefale tinktur. Det er er genialt

Anmeld Citér

12. marts 2023

fnuggi

181084 skriver:

Hej.

Vi har også kæmpet med det herhjemme.

end til vi hørte om at komme lavendelolie dråber i balsammen.    Det har sku virket, vi har det ikke mere, og har ikke haft det længe, efter vi er begyndt at gøre sådan. 

Prøv det hvis du ikke allerede har forsøgt.

Bare hver anden dag, eller hvornår du bader børn, og så kæm mens det er i. Det er super effektivt.

Hilsen en mor med langt tykt hår, og 2 døtre med langt tykt hår.

takker det må prøves

hvor meget skal der i 

Anmeld Citér

12. marts 2023

CKJ

Profilbillede for CKJ
fnuggi skriver:

takker det må prøves

hvor meget skal der i 

Du skal bare følge anvisningen  

Anmeld Citér

16. marts 2023

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig
fnuggi skriver:

takker det må prøves

hvor meget skal der i 

Plejede at komme 6 dråber i 200 ml vand, som jeg sprøjtede i alles hår og lod sidde 20 min og så vaskede det og kæmmede. Men nu kommer jeg ca 20-25 dråber i en ny balsam. Og når vi så er i bad så kæmmer jeg mens balsam er i. 

Anmeld Citér

19. marts 2023

fnuggi

CKJ skriver:

Vi havde prøvet (næsten) alt!! Men! Lusereden.dk deres tinktur slog bare det kryb ihjel ved første behandling. Vi har ikke ser en lus i to år nu. 
lus kan kun leve et døgn væk fra hårbunden, så vi lod bare sengene stå et døgn uden vi sov i dem. 
jeg kan virkelig anbefale tinktur. Det er er genialt

hejsa 

du blev min redning de er væk for første gang i flere år jubii og tak for rådet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.