Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.210 visninger
7 svar
1 synes godt om
4. marts 2023

Anonym trådstarter

Hvor længe må ens nabos hund stå og gø udenfor, før man ringer til politiet? Jeg har forsøgt at banke på ovre hos dem, men ingen reaktion. Og jeg bliver sindsyg!!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2023

Baby.mamma

Anonym skriver:

Hvor længe må ens nabos hund stå og gø udenfor, før man ringer til politiet? Jeg har forsøgt at banke på ovre hos dem, men ingen reaktion. Og jeg bliver sindsyg!!!

Det ved jeg faktisk ikke? Men, er det kutyme derover fra? For hvis ikke, kan der jo være sket noget, og du kan derved forsøge at banke dem op igen, og ellers ringe med bekymring til politiet, hvis det bliver ved, tænker jeg

Anmeld Citér

5. marts 2023

Anonym trådstarter

Det er faktisk en generel gene derovre fra  men kunne ikke banke dem op. Den stoppede efter 2 timer

Anmeld Citér

5. marts 2023

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Mon vi bor samme sted? Hver aften kl 18.30-20 står der en hund og gør med skinger røst. Bliver vanvittig men kan ikke finde ud af hvor den bor da vi bor i et lidt anderledes vejsystem. 

Anmeld Citér

5. marts 2023

Anonym trådstarter

Minime2018 skriver:

Mon vi bor samme sted? Hver aften kl 18.30-20 står der en hund og gør med skinger røst. Bliver vanvittig men kan ikke finde ud af hvor den bor da vi bor i et lidt anderledes vejsystem. 

Så bor vi ikke samme sted  her ved os er det vitterligt lige ved siden af og vi har ingen sti systemer. Men ja, det kan virkelig fucke ens hjerne op 

Anmeld Citér

5. marts 2023

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv

Her Hvor vi bor er der en hund et sted der altid bliver lukket ud 21 15 og ind igen 21 30 

jeg hader den hund, jeg går i seng efter en hunds rytme

Anmeld Citér

5. marts 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Nelliespurv skriver:

Her Hvor vi bor er der en hund et sted der altid bliver lukket ud 21 15 og ind igen 21 30 

jeg hader den hund, jeg går i seng efter en hunds rytme

Det forstår jeg ikke. Hunden er ude et kvarter midt på aftenen. Hvorfor skal du indrette din sengetid efter det? 

Anmeld Citér

5. marts 2023

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv
Mor og meget mere skriver:

Det forstår jeg ikke. Hunden er ude et kvarter midt på aftenen. Hvorfor skal du indrette din sengetid efter det? 

Den står og gør uafbrudt i 15 minutter, det er da træls at høre på

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.