At aborter er det altid med smerter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
0 svar
0 synes godt om
4. marts 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hej med jer de damer. Tænkte jeg lige laver en lille Update. 

jeg blødte jo lidt brunlig blod her i torsdag. Om fredag ringet jeg til egen læge, og hende der tog tlf fortalte jeg hende som jeg nu har oplevet om torsdagen. Hun sagde at hun vil lige høre lægen hvad hun siger. Kort tid efter kom hun tilbage og sagde at lægen er ikke bekymret og at det skal jeg heller ikke være. Siden det 2 gange i torsdags hvor der kom brunlig blod ud når jeg tørre mig, så kom der ikke mere den dag og heller ikke hele dagen igår. Men tidlig lørdag morgen idag kl 5 vågnet jeg af at jeg havde ondt i maven og da jeg straks gik på toilettet kunne jeg se mellem store pletter af blod på mine trusser. Vi har så været ved vagtlægen som sendte mig til en gynækolog. Og der sagde de at de ikke kunne se noget foster men det ser ud til der ku ha været noget. Nu fik jeg taget blodprøve hos dem, og på mandag skal jeg tag blodprøve hos egen læge også vil sygehuset ringe til mig på tirsdag eller onsdag. Så vente vente. 
Ikke fordi jeg har håb for noget overhovedet. Men er der nogle der har prøvet at bløde og ha smerter og alligvelet viser sig at fosteret stadig har det godt? 

og ellers hvis det skal være dårlig nydhed så de damer håb og kryds fingere  for mig at jeg bare kun ved at aborter og at min krop selv klare det,       i stedet for at det er en graviditet udenfor livmoderen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.