Jeg skammer mig og føler mig så forkert. Føler at min skede er alt for stor og bare ulækker og umuligt kan give mig kæreste nydelse. Føler mine bryster er klamme og frastødende. Jeg skammer mig generelt over min krop og føler mig bare så fremmed i den.
Det er en følelse som vender tilbage til mig med mellemrum og har gjort det siden jeg var teenager. Jeg voksede op i et turbulent hjem med psykisk vold, og var meget sårbar da jeg havde sex med en kæreste første gang. Efter sex gav han mig lister over ting som ikke var gode nok ved mig. Det sidder stadig i mig.
Min kæreste igennem mange år er ked af, at jeg har der sådan her. Han er ikke enig i noget af det, men alligevel trækker jeg mig ind i mig selv. Det ødelægger vores sexliv men også vores samliv, fordi jeg har så svært ved at tro på ham nrå han siger, jeg er god nok. Jeg føler mig nærmest løjet for.
Jeg har før været i terapi i mange år, og det hjalp. Vi er i gang med at spare op til terapi igen nu, men der er desværre noget ventetid.
Jeg ved ikke hvorfor jeg skriver det her. Er bare ked af det og skammer mig over situationen.
Anmeld
Citér