Psoriasis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. marts 2023

Anonym trådstarter

Er der nogen med psoriasis herinde?

Jeg har en plet, som engang imellem kommer frem, og jeg søger gode råd/creme/behandling, som virker FOR JER, så jeg har lidt forskelligt at afprøve

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2023

Anonym

Min mand har psoriasis og bruger A-derma Exomega creme, når han ikke er i behandling. Det er en autoimmun sygdom, så det kan betale sig at kigge på kost og livsstil. Du får garanteret pletten hvis du har været lidt presset eller ikke været alt for god ved dig selv, ikk? 

Anmeld Citér

2. marts 2023

Anonym trådstarter

Min mand har psoriasis og bruger A-derma Exomega creme, når han ikke er i behandling. Det er en autoimmun sygdom, så det kan betale sig at kigge på kost og livsstil. Du får garanteret pletten hvis du har været lidt presset eller ikke været alt for god ved dig selv, ikk? 

Det er kun en enkelt på kinden. Den er max en lillefingernegel stor og jeg kan gå måneder uden at se til den, men så kan den dukke op i nogle uger. Jeg føler netop det er ved stress og pressede situationer, eller sygdom. Og jeg har netop været meget syg de sidste par uger, ikke spist en bid mad i en hel uge og tabt mig helt vildt, så det passer nok meget med det, du siger, ja?

Jeg vil se, om det her A-derma kan virke på mig, det er godt og have noget virkebart i gemmeren

Anmeld Citér

2. marts 2023

Minime2018

Profilbillede for Minime2018
Anonym skriver:

Det er kun en enkelt på kinden. Den er max en lillefingernegel stor og jeg kan gå måneder uden at se til den, men så kan den dukke op i nogle uger. Jeg føler netop det er ved stress og pressede situationer, eller sygdom. Og jeg har netop været meget syg de sidste par uger, ikke spist en bid mad i en hel uge og tabt mig helt vildt, så det passer nok meget med det, du siger, ja?

Jeg vil se, om det her A-derma kan virke på mig, det er godt og have noget virkebart i gemmeren

Den er lidt dyr så køb en rejsestørrelse først for at se om du er glad for den. Fås i tre varianter men gå efter den fede af dem til pletten

Anmeld Citér

2. marts 2023

Putteputte

Profilbillede for Putteputte

Jeg spiser anti inflammatorisk kost, det hjælper 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.