Hvordan fortalte i at i var gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
4 svar
2 synes godt om
28. februar 2023

Anonym trådstarter

Hej

Hvordan fortalte i jeres kæreste at i var gravid? 
Det var planlagt og jeg har lige opdaget at jeg er gravid. 
og hvordan fortalte i bedsteforældrene det? Vi har ikke været kærester så længe, så kender ikke min svigerfamilie så godt endnu. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Hej

og hvordan fortalte i bedsteforældrene det? Vi har ikke været kærester så længe, så kender ikke min svigerfamilie så godt endnu. 

Alle gange har jeg bare fortalt ham det, og vist han testene. Første gang købte jeg også bogen: “Du skal være far og du har 40 uger til at fatte det”. Mistede desværre de 3 første graviditeter. 

4. gang var lykkens gang for os  Her fik vores forældre og søskende det at vide efter en tidlig scanning i 6+, hvor vi viste dem scanningsbilledet. De 3 første gange har de først vidst det efter vi mistede. 

Anmeld Citér

28. februar 2023

Lotuus5

Profilbillede for Lotuus5

Jeg havde købt en lille body og pakket ind til min kæreste Han troede først det var tøj til katten, men da 10-øren faldt blev han glad

Til mine forældre havde vi skrevet et fødselsdagskort. Hej mormor og morfar. Vil I komme til min fødselsdag (terminsdato)

Anmeld Citér

28. februar 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Hej

Jeg havde købt en baby bodystocking hvor der stod I  mom and dad på som jeg gav ham. Først troede han faktisk det var en gave til hans bror som var blevet far et halvt år forinden. Indtil han så sticken i pakken også. 
min mor fik det at vide da jeg i chok efter at have testet bare sagde “du skal være mormor” mens hun var på vej ud af døren for at tage på arbejde. 
farmor fik det at vide ved at hun sagde jeg kunne gå ud og ryge med hendes veninde som hun havde på besøg. Det måtte jeg pænt afslå med forklaringen at jeg var stoppet grundet graviditet. 
ringede vidst bare til min far og fortalte det.

Anmeld Citér

28. februar 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen

Jeg sendte en sms med scanningsbilledet fra nakkefoldsscanningen til mine forældre med terminsdatoen under. Min far skrev tilbage "Hvad er det?" "Dit barnebarn" svarede jeg så. 0.1 sekunder efter havde jeg ham i røret mens han sprintede op af trappen for at fortælle min mor det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.