Vidundermiddel til håret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.023 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. februar 2023

Anonym trådstarter

Min datter på 6 år har et ret kraftigt hår og det er en kamp at redde det og det filtrer nemt. Har i et vidundermiddel der ikke koster kassen? Jeg tænker noget leave in balsam af en art. Det jeg selv bruger giver simpelthen ikke nok. Jeg kommer ofte noget conditioner i når vi er i bad og det hjælper lidt, men så skal man jo have skyllet hår to gange og det er man heller ikke helt glad for. Hun har i forvejen page, så det er ikke længden der er et problem

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2023

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg har brugt Uniq One (købt i normal) i årevis. 3 sprøjt, så er mit taljelængde hår til at rede lige igennem. Tror den koster 69.

matas har vist også en Matas kids leave in til omkring 40 kr.

Når det er til et barn ville jeg nok lige kigge i kemiluppen inden køb

Anmeld Citér

28. februar 2023

Kastanje

Bruger aldrig noget andet end shampo og kur fra en frisør.. det er dyrere men mere drøjt. Bruger det samme til mine børn. Du kan derudover også komme leave in creme i eller olie til håret. 

Hvis håret er tørt så brug kun shampo og hårkur -drop balsam det giver ikke nok fugt synes jeg. 

Jeg har aldrig fundet et produkt der virkede ifht fugt til under 120kr.

Hvor tit vasker du håret .. det skal ikke være mere end hver 3-4 dag. Husk at lade hårkuren virke 10 minutter +. Hvis du vasker ofte og kun bruger shampo ender du med pivtørt hår. Især hvis det sluttes af med hård hårtørring. 

Husk også at gå efter noget der giver meget fugt.. de forskellige produkter er tilrettet forskelligt hår. 

De fleste dyrere mærker kan man købe på tilbud eller i større bøtter. Så synes jeg ikke prisen er så slem. 

Anmeld Citér

28. februar 2023

Pb18

Jeg bruger hårolie i min datters hår, det fungerer rigtig godt og gør det nemmere at børste 

Anmeld Citér

28. februar 2023

Ranunkel

Profilbillede for Ranunkel

Bruger du evt WetBrush? Den har vi virkelig succes med. 

Anmeld Citér

28. februar 2023

Timf

Profilbillede for Timf

Epiic hair care - 11 shine'it hair serum er fantastisk!! Jeg bruger det en gang om dagen i tørt hår og det er fantastisk at rede ud dagen efter. Bedste køb jeg har gjort længe 

Anmeld Citér

4. marts 2023

L1232

Profilbillede for L1232

Jeg bruger Herbal Essences hårkur, som kan købes i føtex til under 100kr. Dufter dejligt og efterlader silkeblødt hår.

dog skal den vaskes grundigt af. Elsker den!

Anmeld Citér

4. marts 2023

Hanspige

Drop silikone og skarp sulfat i håret.. 

Balsam uden silikone behøver ikke skylles ud.  

Læs om curly girl method (kan sagtens bruges af folk uden krøller) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.