Positiv test men ingen symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.473 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. februar 2023

Lpdy

Kære alle

Jeg fik i fredags uventet en positiv graviditetstest - min mens var forsinket og jeg tog bare en test for at bekræfte at den var negativ, og så ville jeg få menstruation ;-) jeg fik i stedet to streger. 

Ved vores to andre børn har jeg kunne mærke at jeg var gravid inden testtidspunkt. Jeg har haft ømme bryster og har mærket murren ifbm ægget har sat sig fast. 
Intet denne gang!

Har I andre oplevet det? Jeg tvivler på om det kan være ægte jeg burde være 4+4 i dag.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2023

Darling

Jeg havde ingen symptomer med min søn

Anmeld Citér

26. februar 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

For det første tillykke med graviditet. Dernæst.

Selv fra graviditet til graviditet af samme kvinde kan være utrolig forskelig. Og jeg har oplevet begge dele. Og begge dele er helt normalt. Nyd du bare at du ikke er irriteret for voldsom kvalme mm jeg er idag gravid 4+6 og den her graviditet har jeg ikke mærket noget rigtigt. 

Anmeld Citér

26. februar 2023

AnoMor

Lpdy skriver:

Kære alle

Jeg fik i fredags uventet en positiv graviditetstest - min mens var forsinket og jeg tog bare en test for at bekræfte at den var negativ, og så ville jeg få menstruation ;-) jeg fik i stedet to streger. 

Ved vores to andre børn har jeg kunne mærke at jeg var gravid inden testtidspunkt. Jeg har haft ømme bryster og har mærket murren ifbm ægget har sat sig fast. 
Intet denne gang!

Har I andre oplevet det? Jeg tvivler på om det kan være ægte jeg burde være 4+4 i dag.

Pris dig bare lykkelig for at du slipper for symptomerne indtil videre. Det er ligeså normalt som at have symptomer

Anmeld Citér

27. februar 2023

Lpdy

Tak for jeres svar! Jeg har været helt nedlagt af hyperemesis de to andre gange fra 6+0, så jeg har lige en god uges tid at nyde livet i endnu

Anmeld Citér

27. februar 2023

RB90

Jeg har aldrig haft symptomer før efter uge 10 i mine 3 graviditeter  nyd det og tillykke

Anmeld Citér

27. februar 2023

Lpdy

RB90 skriver:

Jeg har aldrig haft symptomer før efter uge 10 i mine 3 graviditeter  nyd det og tillykke

Det har jeg nemlig de andre gange, og derfor undrer det mig at det er så anderledes denne gang

Anmeld Citér

27. februar 2023

Darling

Alle graviditer er som udgangspunkt forskellige og også dine egne, derfor kan du ikke bruge plejer til noget i forbindelse med graviditet jeg har været gravid 4 gange og alle gange har været forskellige

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.