Dating

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.523 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. februar

Anonym trådstarter

Hvis man ikke er til alle de der dating apps, hvilke sider finder man så en kæreste på nu om dage? Hit me.. 

Anmeld Citér

20. februar

Anonym

hvis det skal være noget seriøst og du vil øge dine chancer, så start i inderkredsen og så ud.

Skal det være en roulette, så er Tinder ved det mest kendte.

Har du en fetish og søger du en med en meget specifik fetish, så er scor.dk også en mulighed (har ikke været på platformen i nogle år efterhånden).

Men ellers vil jeg klart anbefale, at du måske får veninder/venner til at hooke dig op på en blind date?

Hvad vil du helst gerne selv?

Anmeld Citér

21. februar

Anonym

Jeg mødte min kæreste på Happn.

Det er selvfølgelig en klassisk datingapp, men jeg havde mange flere gode oplevelser på den end på Tinder.
Plus jeg kan godt lide, at man matcher med folk, som bor tæt på en selv eller kommer de samme steder. For lets face it, især hvis man har børn, så er det altså alt andet lige nemmere at date en, der bor rundt om hjørnet end en, der bor i den anden ende af landet

Der er dog nok størst udvalg, hvis man bor i eller tæt ved en større by.

Anmeld Citér

21. februar

Haooy_3

Profilbillede for Haooy_3

Min storebror taler godt om Facebook dating. Kender Det ikke selv. Men værd at undersøge måske

Anmeld Citér

21. februar

Kir

Profilbillede for Kir

Jeg synes runningdinner.dk  har nogle gode events. Det er en god mulighed for at møde andre singler, men uden presset der kan være på almindelig dates med folk man har mødt på nettet. De har også haft speed dating, men det er nogle år siden jeg brugte det, så ved ikke om de gør det stadig.

Ellers findes der Facebook grupper for singler i bestemte aldersgrupper og steder i landet hvor der også arrangeres begivenheder for mindre eller større grupper singler. Fx middage, en tur i skøjtehallen eller byture. Synes også det var en god måde at møde andre singler på. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.