Behåring på mænd!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2023

Baby.mamma

Nu har jeg godt nok svaret dig, men må jeg alligevel spørge, hvorfor vores mening/holdning/lyster er interessante for dig? Du er i et forhold, ser det ud til, så jeg undres bare, og tænker, om ikke kun din partners præference, kan bruges

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2023

Anonym

Jeg tænder slet ikke på hår noget andet sted end på hovedet,og under armene.

Men sådan er vi jo så forskellige

Anmeld Citér

23. februar 2023

Anonym

Min mand har ikke meget kropsbehåring. Jeg tænder på ham og kan lide ham, som han er og ville synes, det var usexet, hvis han barberede sig f.eks. i skridtet. 
Min elsker har hår på brystet. Det er dejligt, fordi det sidder på ham, og ham tænder jeg også på, som han er. 
Det er ikke hår eller manglende hår, der ophidser mig. Det er det, de har mellem ørerne, deres måde at være på og at være sig selv på. Og så selvfølgelig det, de gør og er, når jeg har sex med dem. 
Jeg har aldrig ønsket af en mand, at hans krop var anderledes, end den nu engang var. Jeg ville heller aldrig have sex med en, der gav udtryk for, at han ikke satte pris på mig, som jeg er og kan lide at være. Det er overfladisk i mine øjne at gå op i kønsbehåring osv. Sex og nydelse ved en andens krop er så meget andet og mere for mig. 

Anmeld Citér

24. februar 2023

AnjaZenia

Profilbillede for AnjaZenia

Min kæreste er en abe. Hvis han skulle barbere sig over det hele ville det være et dagsprojekt. Jeg lever med hans hår og han lever med mine behårede ben om vinteren.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.