Altså, det er selvfølgelig altid ærgerligt at være beriget med mere hård, end man ønsker. Men uanset hvor meget, man har, så mener jeg, at det er god stil at have sin partner indover. Herhjemme lytter vi i hvert fald til, hvad den anden er til og foretrækker 
Jeg personligt er ligeglad med hår i røven, jeg kommer ikke deromme alligevel. Men forventer man er REN, for mænd snakker om dingleribs, og det skal jeg ikke opleve noget af 
Hvad baller og lænd angår, har det aldrig været et problem, har ikke oplevet hår der, men hvis en mand havde meget, så foretrak jeg voksning
Bryst, der har mine partnere ikke rigtig haft noget, men jeg tror egentlig ikke, jeg har noget imod hård der, det siger mig ikke det store :-)
Angående skridt så er jeg til HELT glat, men finder mig fint nok tilrette i, at manden måske trimmer hver uge ca, hvor jeg selv barberer hver 2. dag ca. (før i tiden hver dag, men det er ikke rart for huden, og han havde heller ikke "behov" for at jeg var så fresh dernede all the time alligevel)
Anmeld
Citér