Behåring hos mænd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.893 visninger
12 svar
2 synes godt om
18. februar 2023

Less is more

Profilbillede for Less is more

Jeg vil gerne bede jer kvinder - specielt jer mellem 30 og 45 år da I er min målgruppe, om jeres totalt ærlige oplevelse af behåring.

Vorherre har virkelig velsignet mig med hår i rigelige mængder på fx baller, lænd og bryst. Endelig ville mit lem ubetinget fremstå noget større, såfremt behåringen heromkring blev trimmet

Hvordan oplever I behåring på en mand?

Flere kvinder, jeg gennem tiden har datet, har ytret, at de virkelig var ligeglade - uagtet, at der ikke sad et hår�� forkert på dem.

Hvad er virkeligheden anno 2023?

Skal jeg nyde min maskuline vildskab, eller er det på tide at få trimmet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2023

Baby.mamma

Altså, det er selvfølgelig altid ærgerligt at være beriget med mere hård, end man ønsker. Men uanset hvor meget, man har, så mener jeg, at det er god stil at have sin partner indover. Herhjemme lytter vi i hvert fald til, hvad den anden er til og foretrækker

Jeg personligt er ligeglad med hår i røven, jeg kommer ikke deromme alligevel. Men forventer man er REN, for mænd snakker om dingleribs, og det skal jeg ikke opleve noget af

Hvad baller og lænd angår, har det aldrig været et problem, har ikke oplevet hår der, men hvis en mand havde meget, så foretrak jeg voksning  

Bryst, der har mine partnere ikke rigtig haft noget, men jeg tror egentlig ikke, jeg har noget imod hård der, det siger mig ikke det store :-) 

Angående skridt så er jeg til HELT glat, men finder mig fint nok tilrette i, at manden måske trimmer hver uge ca, hvor jeg selv barberer hver 2. dag ca. (før i tiden hver dag, men det er ikke rart for huden, og han havde heller ikke "behov" for at jeg var så fresh dernede all the time alligevel)   

Anmeld Citér

18. februar 2023

Esj

Profilbillede for Esj

Så længe der ikke er hår på skuldrene og ryggen, så jeg egentlig godt tilfreds , gør dog ikke noget hvis understellet er trimmet  

Anmeld Citér

18. februar 2023

Soonmom

Jeg kan slet ikke klare hår på kroppen (hverken hos mænd og kvinder) synes det virker så usorinerisk og faktisk helt ærligt klamt

Anmeld Citér

18. februar 2023

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg elsker mænd med hår. 
min kæreste var usikker omkring hans kropsbehåring da jeg mødte ham, og plejede at barbere alt på bryst og mave væk - nu lader han det være fordi jeg har sagt jeg synes det er mega dejligt.  

jeg vil gerne at kønshår er trimmede - men ikke helt væk. Det gør det bare lidt mere lækkert i den region  

hår på lænd, ryg og numse, er også heeeelt okay med mig  

ps. Jeg er selv sådan en der barberer alt væk på egen krop. Så det er ikke fordi jeg bare er tosset med hår i alle henseender. 

Anmeld Citér

18. februar 2023

Kastanje

Jeg ville trimme på kroppen.. ved understellet foretrækker jeg, at der er minimalt med hår til ingen. Der kommer hår i munden ved blow jobs ellers. Jeg barberet også mig selv ret glat. 

Anmeld Citér

18. februar 2023

Nana20

Min mand har også hår på ben, baller og lænd. Jeg ville have det svært med hår på ryggen men hår på brystet synes jeg er sexet og mandigt. Kan ikke have et skaldet bryst. Forneden har jeg det fint med hår så længe det bare er studset lidt i det mindste ��

Anmeld Citér

18. februar 2023

AnoMor

Less is more skriver:

Jeg vil gerne bede jer kvinder - specielt jer mellem 30 og 45 år da I er min målgruppe, om jeres totalt ærlige oplevelse af behåring.

Vorherre har virkelig velsignet mig med hår i rigelige mængder på fx baller, lænd og bryst. Endelig ville mit lem ubetinget fremstå noget større, såfremt behåringen heromkring blev trimmet

Hvordan oplever I behåring på en mand?

Flere kvinder, jeg gennem tiden har datet, har ytret, at de virkelig var ligeglade - uagtet, at der ikke sad et hår�� forkert på dem.

Hvad er virkeligheden anno 2023?

Skal jeg nyde min maskuline vildskab, eller er det på tide at få trimmet?

Jeg har som sådan ikke noget mod kropsbehåring. Så længe det er soigneret. Der er mænd hvor behåringen bare ser super usoigneret ud og det er turn off. Men hvis man plejer/trimmer det så det er pænt så genere det mig ikke det fjerneste.  

da jeg var yngre kunne jeg slet ikke have det  

p.s jeg er 38. 

Anmeld Citér

18. februar 2023

fehår

Jeg elsker min mands pels og ville ikke ønske ham anderledes. Kønshår er sexet for mig, og det ville være et turn off, hvis han fjernede det. 

Anmeld Citér

18. februar 2023

Oddi

Profilbillede for Oddi

Jeg er så ligeglad med hår. Det vigtigste er at manden bærer hvad end han nu har med selvtillid. En usikker mand med lidt hår er meget mindre sexet end en selvsikker mand med masser af hår - i min optik. 

Min mand har masser af hår. På bryst, mave, skridtet og lidt på ryggen. Da han var yngre var han flov over det og barberede det hele af. Nu, efter 11 år i ægteskab og også 11 ældre som person, der har han lært at sætte pris på sig selv og han ved også at jeg synes det er mandigt med hår ( men havde jeg også synes uden hår - igen det handler om personen). 
Han kan til tider godt trimme det hvis der går lige lovlig meget urskov i det - men det handler vidst mere om at han selv synes det er ubehageligt efter en vis længde, så kradser det vidst, især om sommeren. 

og så vil jeg lige sige, du får nok ikke super valide svar herinde, du stiller et spørgsmål der er SÅ personligt og så forskelligt fra kvinde til kvinde  - men i bund og grund skal du måske tænke over om det er vigtigt hvad kvinder synes om din behåring - måske DU skal starte med at være tilfreds med din behåring, og så skal kvinden nok følge med 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.