Babyting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. februar 2023

Anonym trådstarter

Hvornår begyndte i at købe babyting? Og hvis j’ers baby havde eget værelse, hvornår havde i dette klar?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hvornår begyndte i at købe babyting? Og hvis j’ers baby havde eget værelse, hvornår havde i dette klar?

Efter uge 20 begyndte vi at købe ting og alt var klar 6 uger inden, jeg fødte 4 uger før så det var heldigt

Vores er 6 måneder og værelset er stadig ikke klar

Anmeld Citér

17. februar 2023

StineW79

Profilbillede for StineW79

Efter uge 20 ca, købte vi de først neutrale ting.

Og efter uge 28, hvor vi fik kønnet af vide, købte vi de første sæt pigetøj. 

Værelset satte vi en tremmeseng ind på, også var det vist det, indtil baby var kommet Vh Stine 

Anmeld Citér

17. februar 2023

Anonym

Vores barn fik først eget værelse da han var 1,5 år. Det var ikke nødvendigt at ha et med mindre jeg ville poste om det på Instagram og fremvise det til folk for vores vedkommende.  Han havde blot brug for at sove hos os og være sammen med os og være tæt på os  

Købte dog for mange ting der aldrig blev brugt, så selvom det er hyggeligt at bygge rede så hold lidt igen til baby er der for at se hvad jeres behov er

Anmeld Citér

17. februar 2023

fehår

Vores har fået eget værelse ved 1,5 år. De bruger det dog meget begrænset. 

Jeg tror, vi har købt et par babyting efter nakkefoldsscanningen alle tre gange, men ventet med større køb til efter misdannelsesscanningen.

Anmeld Citér

17. februar 2023

Pb18

Købte det første efter uge 20 scanningen men havde inden da undersøgt hvilke ting jeg gerne ville have. Efter uge 20 holdt jeg så øje med tilbud og reshopper så jeg fik tingene til gode priser. 

Anmeld Citér

17. februar 2023

Jixy

Profilbillede for Jixy

Vores fik eget værelse et par måneder før hun blev 2 år.

Kan ikke huske hvornår vi sådan rigtig begyndte at købe udstyr/tøj, men vi købte bedside seng og lift forholdsvist tidligt - fordi jeg fandt det billigt på DBA 

Anmeld Citér

17. februar 2023

Anonym

Købte det meste da jeg gik på barsel fra uge 32+ og indrettede også "hendes værelse" i barslen inden termin. Det har kun fungeret som puslerum de første 6 mdr. indtil vi satte tremmeseng derind så det nu også er hendes soveværelse. 

Anmeld Citér

17. februar 2023

Anonym

Købte kun barnevogn og lidt tøj inden fødslen. Har jo ikke brug for mere. Værelset var klar da hun var 2,5 år

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.