Hver anden dag omkring æl perioden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. februar 2023

Anonym trådstarter

Hej er der nogen herinde, der har givet den gas med lagengymnastik dagene op til og efter æggeløsning? 

Sidste jeg blev gravid skete det i første hug og uden brug af æl test. Ønsker heller ikke bruge det denne her gang, men håber selvfølgelig, at det går hurtigt. 

Det er vores 2 cyklus, sidste cyklus var vi overhovedet ikke aktive og dagen før min ÆL (ifølge min app) kom manden ikke rigtigt ordentligt op  

Ifølge min app skal jeg have ægløsning torsdag i næste uge så vi prøver lige hver 2-3 dag og håber det giver pote

Er der nogen der har gjort det sådan og hvor lang tid tog det jer at blive gravid? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

1. Graviditet var et uheld, så der holdt vi ikke øje med ægløsning 

2. Brugte vi en app og ægløsningstests, og der havde vi sex hveranden dag op til ægløsningen.. Blev gravid i 2. Cyklus.. 

3. Brugte vi kun en app, og der havde vi sex, når vi havde lyst omkring ægløsningen (var ca. 2-3 gange), og der blev jeg gravid i 1. Cyklus 

Anmeld Citér

17. februar 2023

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

1. Graviditet var et uheld, så der holdt vi ikke øje med ægløsning 

2. Brugte vi en app og ægløsningstests, og der havde vi sex hveranden dag op til ægløsningen.. Blev gravid i 2. Cyklus.. 

3. Brugte vi kun en app, og der havde vi sex, når vi havde lyst omkring ægløsningen (var ca. 2-3 gange), og der blev jeg gravid i 1. Cyklus 

Tak for dit svar  og vildt at det skete så hurtigt alle gange. 

Jeg må hoppe på manden hver 2. dag fra på søndag

Anmeld Citér

17. februar 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Tak for dit svar  og vildt at det skete så hurtigt alle gange. 

Jeg må hoppe på manden hver 2. dag fra på søndag

Selvom vi har dårlige gener mht. sygdom, så passer vores gener åbenbart bare godt sammen .. Er sikker på, at jeg har været gravid en 4. Gang med ham også, men den blev aldrig til noget, da jeg fik min mens kort efter.. Men som min mor siger, så skal jeg bare se ham i underhyler, og så er jeg gravid .. 

Og ja altså gør det hveranden dag - men kun hvis I har lyst.. Jeg tænker altid, at tvunget lyst aldrig giver resultat 

Anmeld Citér

17. februar 2023

Anonym

Ja, hverdag, hver anden dag, hver tredje. Vi har også prøvet hver dag en hel måned, hver anden dag en hel måned. Der er aldrig garantier, heller ikke selvom man rammer æl spot on. Chancen for en graviditet er kun omkring de 20% i hver cyklus

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.