Sår vokser og vokser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.840 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. februar 2023

Anonym trådstarter

Hej alle sammen. 

Jeg er ret bekymret og føler mig ikke helt tryg efter vi var hos lægen idag - han kunne ikke svare på hvad det var, men udelukkede børnesår. 

Det startede med et lille bitte sår(mindre end en lille fingernegl) og på 2-3 dage er det bare vokset helt vildt. Billedet jeg vedhæfter er fra igår iaftes og her til aften er det endnu større 

Har nogle oplevet noget lign? Eller er der måske nogle som kan se hvad det kunne være? 

Venter på svar fra poding, men ville lige høre herinde kunne være en af jer kunne gi’ mig lidt ro i sjælen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2023

Carina:-)

Anonym skriver:

Hej alle sammen. 

Jeg er ret bekymret og føler mig ikke helt tryg efter vi var hos lægen idag - han kunne ikke svare på hvad det var, men udelukkede børnesår. 

Det startede med et lille bitte sår(mindre end en lille fingernegl) og på 2-3 dage er det bare vokset helt vildt. Billedet jeg vedhæfter er fra igår iaftes og her til aften er det endnu større 

Har nogle oplevet noget lign? Eller er der måske nogle som kan se hvad det kunne være? 

Venter på svar fra poding, men ville lige høre herinde kunne være en af jer kunne gi’ mig lidt ro i sjælen 

Det ligner børnesår - men det skriver du lægen udelukker? 

Det vokser ellers hurtigt.... min den yngste har lige haft det , og kom på pencellin i 10 dage.

Anmeld Citér

16. februar 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Jeg ville ringe til vagtlægen, så det spreder sig så hurtigt. Du har højest sandsynlig først svar på podning om 2 dage.

Anmeld Citér

16. februar 2023

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg ville også give lægevagten et kald. Eller ihvertfald egen læge i morgen.

Anmeld Citér

16. februar 2023

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du ska få lægen til at tage en prøve af såret.

Har en kollega, der lige har været indlagt med hendes datter, der havde fået en staffelikop infiktion. Vh Stine 

Anmeld Citér

17. februar 2023

StineW79

Har du fået det tjekket? Vh Stine 

Anmeld Citér

17. februar 2023

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Har du fået det tjekket? Vh Stine 

Hej Stine. Tak for svar  

Vi tog på børnemodtagelsen igår aftes og 3 læger kiggede på hende og kunne heller ikke komme med et svar, men de tog det heldigvis meget seriøst og idag kom der svar på podningen og det er streptokokker. Så det er bare så rart man ikke skal gå hele weekenden og spekulere over det og at hun kan få det rigtige medicin���� men det ser godt nok stadig meget voldsomt ud idag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. februar 2023

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Det ligner børnesår - men det skriver du lægen udelukker? 

Det vokser ellers hurtigt.... min den yngste har lige haft det , og kom på pencellin i 10 dage.

Tak for svar der kom heldigvis svar fra podningen idag og det er streptokokker

Anmeld Citér

18. februar 2023

StineW79

Anonym skriver:

Hej Stine. Tak for svar  

Vi tog på børnemodtagelsen igår aftes og 3 læger kiggede på hende og kunne heller ikke komme med et svar, men de tog det heldigvis meget seriøst og idag kom der svar på podningen og det er streptokokker. Så det er bare så rart man ikke skal gå hele weekenden og spekulere over det og at hun kan få det rigtige medicin���� men det ser godt nok stadig meget voldsomt ud idag

Eijjjhhh godt du tog afsted igen!! Så vildt at din egen læge, ik engang har taget en test, og bare sendt jer hjem!

Håber det hurtigt virker, og Bette musen, ka få det bedre!! Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.