Alha skriver:
Barnet får jo ikke allergi af, at du indånder parfumedampe. Dét det rådes til er, at man så vidt muligt holder sig fra parfumeholdige produkter på sin hud, da det (hvis man har tendens til allergi i nærmeste familie) kan være medvirkende faktor for allergi hos barnet. Jeg brugte ikke parfumeholdige produkter i graviditeten, jeg har ikke omgået folk, der bruger parfume pga. mit arbejde - jeg har virkelig passet på. Og mine børn har begge både børneeksem og den ene jordnøddeallergi. Jeg ammede til de var over et år. Nogle er bare heldigere end andre, når børn får allergier - mine børn fik allergi, fordi de er familiær disponerede. Så jeg synes også, du skal slappe mere af i din graviditet. Ellers bliver den laaaaang 
Jeg tror de fleste ville få et chock hvis de fik af vide hvad der har hobet sig op i deres kroppe. Fx
hårfarvekemikalier, bodylotion, shampoo, frugt/grønt, makeup, solcreme - og fra det forarbejdede mad man formentlig har spist igennem tiden.
det tager MANGE år før “sprøjt” er ude igen - selv dem der lever med omtanken og økologi har diverse skadelige stoffer i deres krop.
Så lidt parfumeindånding oven i, tager barnet vidst ikke skade af.
Anmeld
Citér