Det er min 4. Grsvsitet men kun 2. Barn, jeg er skide nervøs og bange for at miste igen for 3. Gang.
Jeg har nærmest ingen symptomer, ingen ømme bryster som jeg har haft de tre andre gange. Jeg er træt og har lidt ekstra øget sult men det er også det 
Jeg ved godt en streg er en streg og en udvikling i princippet ikke kan bruges til noget, men alligevel sammenligner jeg. Der er i dage mellem disse teste.
Jeg ved ikke præcist hvor langt jeg er henne men Max 4+2. Jeg har ikke testet for æl.
Stort kram til dig! Jeg kan sagtens forstå dig, mistede selv 3 gange lige efter hinanden. 4. gang var lykkens gang, og i oktober kom vores datter til verden 
Ved den graviditet sagde jeg til mig og min kæreste, at det hverken ville gøre mere eller mindre ondt at glæde sig hvis vi alligevel skulle miste igen.
Jeg testede indtil 5+0 for at følge udviklen, også selvom den i princippet ikke kunne bruges til noget, men så kunne jeg sammenligne fra de andre graviditeter, hvilket gav mig et håb om at det denne gang nok skulle lykkedes.
Derudover fik jeg målt HCG hos egen lægen 2 gange, og startede på Lutinus som jeg fik ordineret af sygehuset vi blev udredt hos (udret for gentagne graviditetstab).
Håber det er lykkens gang for jer 

Anmeld
Citér