gravid for første gang har et par spørgsmål :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2009

BabyTosset

Først og fremmest tillykke med graviditeten! Det er simpelthen så stort sådan noget  Jeg er selv gravid med min første, så kender godt til de mange spørgsmål, men så er det jo godt, at man har dette forum

Det er meget forskelligt, hvor meget man mærker til sin graviditet. Nogle mærker meget til den, andre næsten ingenting. Men begge dele er helt normalt, så det skal man ikke være nervøs over

Jeg var til scanning første gang, da jeg var 13 uger henne. Mener at det ligger mellem 11+0 og 13+6 uger, man må være henne, når man skal til NF scanning. Jeg bor i Kbh og var tilknyttet Hvidovre hospital (er pga. sygdom blevet overflyttet til Rigshospitalet), og der skal man selv bestille tid til sine scanninger - Både NF og MD scanningen. Det kan gøre via nettet eller telefon.

Min MD scanning var jeg til, da jeg var i min 20. uge, og det ligger normalvis også der.

Jeg begyndte at kunne mærke liv, da jeg var omkring 14. uge, men igen det er meget individuelt. Nu hvor jeg er 21 uger henne, mærker jeg ham hver dag  En jeg kender, som er ligeså langt henne som jeg selv, hun er først nu begyndt at mærke liv for alvor. Så ja, det er meget forskelligt. Men liv skal du nok komme til at mærke, og det er simpelthen så ubeskriveligt fantastisk! Også når du ser din bebs til den første scanning, det er sgu skønt!

Endnu engang tillykke med graviditeten! Glæd dig til det bånd du får til dit barn, allerede inden han/hun er født

Knus Pia 21+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2009

DLM

mange tak

ja der er 30 spørgsmål til professoren hehe og det er så spændende og nyt det hele, jeg glæder mig meget til at kunne se, mærke og føle det hele

det er godt nok forskelligt hvordan det hele forgår i de forskellige regioner lyder det til, så må hellere gå til min læge og få at vide hvordan det hele hænger sammen her i Aalborg. skal alligevel ind og ha målt mit blodtryk, det var for højt i onsdags da jeg fik at vide at testen var positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.