Aldrig tændt på oral sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.677 visninger
18 svar
9 synes godt om
10. februar 2023

Meheju

Profilbillede for Meheju

Hej.

Som overskriften siger, har jeg aldrig tændt på at slikke min mands tissemand - eller andres før ham for den sags skyld. 

Jeg finder det decideret ulækkert at tage noget i munden  manden tisser med og ydermere kommer der "snask" ud af den. ( ja jeg har prøvet det - men det kan tælles på en hånd, hvor mange gange, i mit seksuelle liv)

Jeg får simplet hen bræk fornemmelser og syntes det er SÅ ulækkert.

Min mand "driller" mig med at jeg ikke bryder mig om det og at jeg bare skal lærer det, men jeg er slet ikke interesseret i at lærer det. Det er simplet over min grænse.

Derfor er jeg nysgerrig på om der er andre der har det ligesom som mig??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2023

Tobis

Profilbillede for Tobis

Jeg har det ikke lige som dig, men jeg forventer til gengæld optimal hygiejne. 

Anmeld Citér

10. februar 2023

Nana20

Jeg har det ikke på samme måde, men jeg vil absolut ikke hvis han lige har tisset. Gør det helst når han er helt nyvasket og studset �� det er heller ikke altid jeg elsker at give det, men mest fordi man kan få ondt i kæben �� dog nyder jeg at se hvor meget man mand elsker det. Dog sætter jeg grænsen når han kommer. Der skal han sige til så jeg kan trække mig væk. Den varme sæd og lugten bryder jeg mig slet ikke om og jeg får brækreflekser �� jeg tror det er vigtigt at være ærlig med hinanden og finde ud af hvor hinandens grænser er og hvordan man kan imødekomme hinanden. Tilgengæld har jeg svært ved at slappe helt af når han vil slikke mig da jeg aldrig føler jeg er ren nok selvom jeg kommer direkte fra badet, men det er jo min følelse ��

Anmeld Citér

10. februar 2023

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv
Meheju skriver:

Hej.

Som overskriften siger, har jeg aldrig tændt på at slikke min mands tissemand - eller andres før ham for den sags skyld. 

Jeg finder det decideret ulækkert at tage noget i munden  manden tisser med og ydermere kommer der "snask" ud af den. ( ja jeg har prøvet det - men det kan tælles på en hånd, hvor mange gange, i mit seksuelle liv)

Jeg får simplet hen bræk fornemmelser og syntes det er SÅ ulækkert.

Min mand "driller" mig med at jeg ikke bryder mig om det og at jeg bare skal lærer det, men jeg er slet ikke interesseret i at lærer det. Det er simplet over min grænse.

Derfor er jeg nysgerrig på om der er andre der har det ligesom som mig??

Jeg har det ikke ligesom dig 

men er hygiejnen i top? Eller er det “ligemeget” om den lige er vasket eller hvordan ?

Anmeld Citér

10. februar 2023

fehår

Præferencer er forskellige. Det skal der være plads til. Jeg ville personligt blive ked af det, hvis min mand sagde, at jeg bare skulle lære det omkring noget, der er over grænsen for mig.

Jeg er f.eks. ikke interesseret i analsex og ville ikke værdsætte at blive drillet med det.

Anmeld Citér

10. februar 2023

Kontrast

Hvis du decideret føler, at det er ulækkert og du aldrig har kunnet lide det med nogen af de mænd, du har været sammen med, er det jo bare sådan du er. Jeg synes bestemt ikke, at du bare skal lære det. Som en anden skriver "præferencer er forskellige". Jeg er (mærkeligt nok) ikke særligt interesseret i selv at blive slikket fx.

Anmeld Citér

10. februar 2023

Baby.mamma

Kender en, som heller aldrig gør det, hun hader lugten af penis, og det er selv om de alle har været nyvaskede. Simpelthen bare mandens lugt. Sådan er der vel bare nogen, som har det, og din mand skal nok ikke forvente, du får det bedre med det, når nu du har et langt sexuelt liv bag dig, og det ikke har ændret sig. 

Anmeld Citér

10. februar 2023

Kastanje

Jeg har det ikke ligesom dig 

men er hygiejnen i top? Eller er det “ligemeget” om den lige er vasket eller hvordan ?

At tage en dagvarm penis i munden eller hen til næsen, der har været lukket inde i et par boxershorts en hel dag, er ulækkert. Det lugter ikke godt. Men det gør ens “kone” heller ikke efter en dags arbejde typisk. Hvis man vænner sig til en kort skylle inden sovetid og husker at barbere sig, så kan det bestemt være dejligt her. Et godt tip er at bruge massageolie med duft - det stimulerer både penis og klitoris og giver en dejlig duft og mere glidende bevægelse pga olien.

Jeg elsker både at give og at modtage. Og jeg synes ikke man kan forvente at få, hvis man ikke giver. 

Men hvis bare synet er frastødende for dig, er der jo ikke så meget mere du kan gøre? Men det er da en ret stor del sf sexlivet at fravælge for din mand og dig. Jeg elsker at se min mands reaktion. 

Anmeld Citér

10. februar 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Jeg bryder mig heller ikke om det.. Jeg hader det ikke, og har egentlig altid syntes okay om det.. Men min kæreste har dog en speciel lugt og smag dernede, så på ham bryder jeg mig ikke særlig meget om det.. 

Jeg gør det engang imellem, og jeg elsker at se hans reaktion.. Men hvis det er noget, som du finder decideret frastødende og slet ikke kan, ja så er det jo bare sådan, det er

Og nej det er ikke bare noget, du skal lære 

Anmeld Citér

10. februar 2023

Maricella

Profilbillede for Maricella

Du skal da ikke "bare lære det"

Jeg havde engang en kæreste, der mente det samme om at jeg skulle sluge. Dengang var jeg ung og uerfaren. Det endte ikke godt da jeg oversked min egen grænse fordi han syntes han skulle bestemme hvad jeg skulle kunne lide. Og han fattede at jeg var seriøs, da jeg rent fysisk kom til at kaste op ud over ham en dag han ikke sagde til i tide. Det stoppede dog også plageriet, så måske det var en strategi

Ej spøg til side. Præferencer er forskellige. 

I perioder kan jeg godt lide at blive slikket. Og i perioder bliver jeg frastødt bare ved tanken. Det svinger. Og min mand kunne lige vove på at drille mig.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.